[ad_1] زیرگذر پل جعفریه ۱۵ روز مسدود می شود به گزارش شهرکریمه عباس حلوائی زاده با اشاره به اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح کمربندی امام علی(ع) و بلوار حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح کمربندی امام علی(ع) با بلوار حضرت معصومه(س) در راستای تکمیل دسترسی‌ها و تسهیل عبور و مرور در این محور پیش‌بینی شده […]

[ad_1]

زیرگذر پل جعفریه ۱۵ روز مسدود می شود

زیرگذر پل جعفریه ۱۵ روز مسدود می شود

به گزارش شهرکریمه عباس حلوائی زاده با اشاره به اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح کمربندی امام علی(ع) و بلوار حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح کمربندی امام علی(ع) با بلوار حضرت معصومه(س) در راستای تکمیل دسترسی‌ها و تسهیل عبور و مرور در این محور پیش‌بینی شده و در حال اجرا است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به جزئیات این پروژه تصریح کرد: در این پروژه قرار است یک باکس و رمپ و لوپ به تقاطع اضافه شده و دسترسی‌ها تکمیل شود.

حلوائی زاده با تاکید بر اینکه در راستای ادامه روند اجرای پروژه انسداد بخشی از تقاطع و مسیرهای محدوده آن ضروری است، گفت: به همین خاطر به مدت ۱۵ روز مسیر مستقیم بلوار حضرت معصومه(س) در زیرگذر به سمت جعفریه مسدود می‌شود.

وی گفت: لوپ بزرگراه امام علی(ع) به سمت جعفریه هم مسدود خواهد بود و همشهریان می توانند از مسیر جایگزین دوربرگردان پل دستغیب و رمپ ورودی جعفریه استفاده کنند.

انتهای پیام/۱۱۱

[ad_2]