[ad_1] ساخت و مرمت ۵۰۰ واحد مسکونی سیل‌زدگان بر عهده سپاه قم است به گزارش شهرکریمه سرهنگ پاسدار احمد بیطرفان در سخنانی در نشست پشتیبانی از اردوهای جهادی تابستان ۹۸ و نیز حمایت از قرارگاه سازندگی حضرت معصومه(س) سپاه قم در منطقه چگنی لرستان، ضمن تقدیر از همه رده‌ها و نواحی بسیج و سپاه در […]

[ad_1]

ساخت و مرمت ۵۰۰ واحد مسکونی سیل‌زدگان بر عهده سپاه قم است

ساخت و مرمت ۵۰۰ واحد مسکونی سیل‌زدگان بر عهده سپاه قم است

به گزارش شهرکریمه سرهنگ پاسدار احمد بیطرفان در سخنانی در نشست پشتیبانی از اردوهای جهادی تابستان ۹۸ و نیز حمایت از قرارگاه سازندگی حضرت معصومه(س) سپاه قم در منطقه چگنی لرستان، ضمن تقدیر از همه رده‌ها و نواحی بسیج و سپاه در اهتمام ویژه نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ارسال به مناطق سیل‌زده اظهار داشت: در روزها و هفته‌های نخست پس از وقوع سیل، فعالیت اصلی مربوط به امداد و نجات و اسکان اولیه و نیز جمع‌آوری و ارسال کمک‌ها برای سیل‌زدگان بود که به لطف الهی و با ایثار و مهربانی مردم و همت مضاعف بسیجیان و دیگر گروه‌های امدادگر، این وظیفه به خوبی به سرانجام رسید.

وی افزود: در حال حاضر نیز مرحله دوم طرح جهاد همبستگی ملی ویژه بازسازی مناطق سیل‌زده در حال انجام است که مأموریت سپاه استان قم احداث و یا مرمت ۵۰۰ واحد مسکونی در منطقه چگنی لرستان است که حدود ۲۳۵ واحد بازسازی و مابقی مرمت و تعمیر می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه استان قم گفت: چندهفته‌ای بوده که به‌طورجدی قرارگاه سازندگی حضرت معصومه(س) سپاه قم در منطقه چگنی لرستان مستقر شده و در مرحله نخست، بیش از ۶۰ واحد در حال ساخت است که بخش مهمی از کارها را گروه‌های جهادی فعال انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: البته با توجه به حجم عظیم خسارات همچنان نیازمند کمک‌های مردمی در قالب طرح جهاد همبستگی ملی هستیم که در این رابطه باید اقشار مختلف مردم، رده‌های گوناگون بسیج، مساجد و پایگاه‌ها و دیگر بخش‌ها باید همچون گذشته، پای‌کار بیایند.

بیطرفان همچنین ابراز کرد: باید روحیه جهادی روزبه‌روز تقویت شود و اینکه بدانیم در سایه فعالیت‌های جهادی و روحیه بسیجی می‌توانیم بر مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی غلبه کنیم.

وی با اشاره به اینکه در کنار فعالیت‌های عمرانی باید خدمت‌رسانی در عرصه‌های پزشکی و نیز امور فرهنگی در مناطق سیل‌زده لرستان مورد توجه باشد، خاطرنشان کرد: باید از توانمندی گروه‌های جهادی موجود در سطح استان حداکثر استفاده شود به‌ویژه در مناطق سیل‌زده لرستان که مأموریت سپاه و بسیج استان قم است نیازمند حضور جدی استادکارانی در عرصه‌های گوناگون مرتبط با ساخت‌وساز هستیم.

قابل‌ذکر است هموطنان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱۱*۸۸۰* در طرح جهاد همبستگی و کمک به ساخت و بازسازی منازل هموطنان سیل‌زده کمک نمایند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]