[ad_1] سالن سرپوشیده شهربازی غدیر به‌زودی افتتاح می‌شود به گزارش شهرکریمه محمدرضا معرفت اقدامات انجام‌شده در حوزه جذب سرمایه‌گذاری در قم را موردتوجه قرار داد و اظهار کرد: این سرمایه‌گذاری‌ها در زمینه‌های مختلف همچون احداث ایستگاه‌های سوخت‌رسان کوچک در ۶ واحد بوده که با استقبال و رضایت مردم مواجه شده است. مسؤول امور سرمایه‌گذاری شهرداری […]

[ad_1]

سالن سرپوشیده شهربازی غدیر به‌زودی افتتاح می‌شود

سالن سرپوشیده شهربازی غدیر به‌زودی افتتاح می‌شود

به گزارش شهرکریمه محمدرضا معرفت اقدامات انجام‌شده در حوزه جذب سرمایه‌گذاری در قم را موردتوجه قرار داد و اظهار کرد: این سرمایه‌گذاری‌ها در زمینه‌های مختلف همچون احداث ایستگاه‌های سوخت‌رسان کوچک در ۶ واحد بوده که با استقبال و رضایت مردم مواجه شده است.

مسؤول امور سرمایه‌گذاری شهرداری قم با بیان اینکه سرمایه‌گذاری بر روی شهربازی بوستان غدیر در حال انجام بوده که مراحل نهایی را می‌پیماید و تا چند هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز کرد: این شهربازی با ۲۱ دستگاه کار خود را شروع می‌کند و فاز سرپوشیده نیز به‌زودی عملیاتی می‌شود.

معرفت ادامه داد: در فاز بعدی نیز ترن هوایی و بازی‌های داخل سالن با توجه به آب‌وهوای قم راه‌اندازی می‌شود که بهره‌بردار بخش خصوصی بوده و در حال حاضر شناسایی نیروها در حال انجام است و از نظر فنی کمتر از یک ماه آینده بهره‌برداری می‌رسد، البته با وضعیت کرونا، تکلیف افتتاح آن مشخص نیست.

وی با تأکید بر اینکه چند قرارداد احداث هتل و پارکینگ جنب بازار کهنه و چندین پروژه در بلوار پیامبر اعظم(ص) منعقدشده و در حال اجراست، تصریح کرد: در حال حاضر نیز تمرکز در محور بلوار پیامبر اعظم(ص) است و در این محدوده چند پروژه به مرحله قرارداد رسیده که در دهه کرامت دو قرارداد بزرگ با حضور شهردار به امضا رسید.

مسؤول امور سرمایه‌گذاری شهرداری قم عنوان کرد: احداث مجتمع تجاری و اقامتی ویژه بنیاد تعاون ارتش به ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان و پروژه دیگر طرف قرارداد با بخش خصوصی در بلوار پیامبر اعظم(ص) پیرامون احداث هتل ۴ ستاره و مجتمع تجاری با زیربنای ۵۰ هزار مترمربع و سه‌طبقه پاساژ و۷ طبقه هتل با سرمایه‌گذاری ۳۸۰ میلیارد تومان است که به‌زودی عملیاتی می‌شود.

معرفت بیان کرد: احداث مجتمع تجاری از طریق فراخوان اعلام شد و برنده فراخوان به‌زودی با انعقاد قرارداد وارد اجرای پروژه می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]