×
×

شهرکریمه – سامانه ثبت نام طرح مسکن اقدام ملی متمرکز و کشوری بوده است

  • کد نوشته: 25437
  • [ad_1] سامانه ثبت نام طرح مسکن اقدام ملی متمرکز و کشوری بوده است به گزارش شهرکریمه حسن صبوری در پاسخ به سوژه مردمی ثبت‌شده با عنوان «ثبت‌نام مسکن ملی شروع نشده تمام شد»، اظهار کرد: سامانه ثبت‌نام طرح اقدام ملی به‌صورت متمرکز و کشوری بوده و اداره کل راه و شهرسازی استان قم در آن هیچ‌گونه […]

    شهرکریمه – سامانه ثبت نام طرح مسکن اقدام ملی متمرکز و کشوری بوده است
  • [ad_1]

    سامانه ثبت نام طرح مسکن اقدام ملی متمرکز و کشوری بوده است

    سامانه ثبت نام طرح مسکن اقدام ملی متمرکز و کشوری بوده است

    به گزارش شهرکریمه حسن صبوری در پاسخ به سوژه مردمی ثبت‌شده با عنوان «ثبت‌نام مسکن ملی شروع نشده تمام شد»، اظهار کرد: سامانه ثبت‌نام طرح اقدام ملی به‌صورت متمرکز و کشوری بوده و اداره کل راه و شهرسازی استان قم در آن هیچ‌گونه دخل و تصرفی ندارد.

    وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست ثبت‌نام متقاضیان مسکن طرح اقدام ملی، چهار هزار نفر در شهر قم و ۴۰۰ نفر متقاضی هم در شهرهای دیگر استان ثبت‌نام کرده‌اند، ابراز کرد: در مراحل بعدی و در صورت ایجاد ظرفیت جدید، ثبت‌نام مجدد انجام خواهد گرفت.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان قم بابیان اینکه پالایش اولیه اطلاعات ثبت‌نام‌شدگان طرح اقدام ملی حدود دو ماه زمان خواهد برد، گفت: پس از مشخص شدن تعداد نفرات منتخب، برای تکمیل ظرفیت، سامانه ثبت‌نام مجدد بازگشایی خواهد شد.

    صبوری از پالایش و راستی آزمایی اطلاعات ثبت‌نام‌شدگان در طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و افزود: این پالایش از طریق سامانه‌هایی مانند فرم (ج) و بانک اطلاعاتی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور انجام خواهد شد.

    وی با بیان اینکه برای تولید مسکن طرح اقدام ملی، چند قطعه از اراضی پردیسان به بنیاد مسکن استان به‌عنوان سازنده واحدها واگذار شده است، ابراز کرد: سازنده مسکن در این طرح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و تعاونی‌ها در آن ورود نخواهند داشت و در حال حاضر در تعدادی از این اراضی، آماده‌سازی شده و نقشه‌های معماری و طراحی آن تهیه و تصویب‌شده است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: از آنجا که در ثبت‌نام طرح اقدام ملی و واگذاری اراضی به بنیاد مسکن، عملکرد خوب و سرعت عمل داشته‌ایم، امیدواریم در احداث و تولید واحدهای مسکن طرح اقدام ملی جزو اولین‌ها و بهترین‌ها باشیم.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.