[ad_1] سایت جدید پایگاه تخصصی فقه حکومتی وسائل رونمایی‌ می‌شود به گزارش شهرکریمه علیرضا داودی از برگزاری آیین رونمایی سایت جدید پایگاه تخصصی فقه حکومتی وسائل خبر داد و گفت: این مراسم با حضور علما، اساتید، شخصیت‌های حوزوی و پژوهشگران و محققان حوزه روز شنبه ۱۱ خرداد ماه برگزار می‌شود؛ آیت الله شب‌زنده‌دار سخنران اصلی […]

[ad_1]

سایت جدید پایگاه تخصصی فقه حکومتی وسائل رونمایی‌ می‌شود

سایت جدید پایگاه تخصصی فقه حکومتی وسائل رونمایی‌ می‌شود

به گزارش شهرکریمه علیرضا داودی از برگزاری آیین رونمایی سایت جدید پایگاه تخصصی فقه حکومتی وسائل خبر داد و گفت: این مراسم با حضور علما، اساتید، شخصیت‌های حوزوی و پژوهشگران و محققان حوزه روز شنبه ۱۱ خرداد ماه برگزار می‌شود؛ آیت الله شب‌زنده‌دار سخنران اصلی این برنامه است.

وی در ادامه به معرفی مجموعه وسائل پرداخت و اظهار کرد: مدیران و مسؤولان خبرگزاری شهرکریمه با توجه به دغدغه رهبر معظم انقلاب در زمینه فقه حکومتی به فکر راه اندازی این مجموعه افتادند تا بتوانند به منظور توسعه این بحث مغفول مانده، در حوزه گفتمان سازی کنند؛ بنابراین وسائل در سال ۹۲ راه اندازی شد.

وی افزود: پس از شکل گیری انقلاب اسلامی وظیفه بزرگی بر دوش حوزویان قرار گرفت و آن پاسخگویی به مسائلی بود که از سوی مسؤولان نظام مطرح می شد؛ بر این اساس حوزه علمیه در دوره حیات جدید خود باید این بار مضاعف را متحمل شود و در عرصه‌های مختلف مدیریت اجتماع ورود پیدا کند.

سردبیر وسائل در تبیین ویژگی‌های این مجموعه، اظهار کرد: این پایگاه بر اساس جریان فکری خاصی شکل نگرفته است و وام‌دار هیچ جریانی نیست به همین دلیل به راحتی می تواند آراء و اندیشه‌های مختلف را مورد نقد و بررسی قرار دهد. ما تنها با کسانی که از مسیری ترسیم شده انقلاب اسلامی و رهبری دور هستند، زاویه داریم.

داودی همراهی خبرگزاری شهرکریمه با وسائل را نقطه قوت این پایگاه خبری دانست و ابراز کرد: استفاده از ظرفیت‌های خبرگزاری شهرکریمه و ابزارهای حرفه‌ای خبر موجب تمایز وسائل از مجموعه‌های مشابه خود شده است. همکاران ما افزون بر تخصص حوزوی با کمک شهرکریمه توانسته اند در بعد رسانه‌ای نیز پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.

وی با بیان اینکه وسائل در تولید سبک‌های خبری و شیوه انتشار مطالب نوآوری دارد، یادآور شد: به عنوان نمونه ما برای انتشار دروس خارج، شیوه تقریر نویسی خاصی را ارائه دادیم که ترکیبی از مدل علمی و رسانه ای است؛ در این سبک کار بازخورد خوبی را از سوی اساتید و مخاطبان محترم دریافت کردیم.

سردبیر وسائل جذابیت و غنای علمی محتوا را از ویژگی‌های تولیدات مجموعه برشمرد و بیان کرد: افزون بر تولید خبر از همه ابزارهای رسانه‌ای برای ارئه محتوا به مخاطبان استفاده می کنیم؛ از جمله آنها تولید فیلم، صوت، عکس نوشت و اطلاع نگاشت است. وسائل تنها مجموعه ای است که در این حوزه، وارد عرصه مستند سازی در سطح ملی شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]