×
×

شهرکریمه – سخنگوی شورای شهر قم: مخالف قلع‌وقمع درختان بوستان فدک هستیم

  • کد نوشته: 32214
  • [ad_1] سخنگوی شورای شهر قم: مخالف قلع‌وقمع درختان بوستان فدک هستیم به گزارش شهرکریمه محمود مسگری در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره صدور حکم قلع‌وقمع برای بوستان فدک اظهار داشت: این بوستان اوایل انقلاب با رأی دادگاه از طرف دولت به شهرداری واگذارشده است و بوستانی استاندارد برای خدمت‌رسانی به مردم و زائران بوده است. […]

    شهرکریمه – سخنگوی شورای شهر قم: مخالف قلع‌وقمع درختان بوستان فدک هستیم
  • [ad_1]

    سخنگوی شورای شهر قم: مخالف قلع‌وقمع درختان بوستان فدک هستیم

    سخنگوی شورای شهر قم: مخالف قلع‌وقمع درختان بوستان فدک هستیم

    به گزارش شهرکریمه محمود مسگری در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره صدور حکم قلع‌وقمع برای بوستان فدک اظهار داشت: این بوستان اوایل انقلاب با رأی دادگاه از طرف دولت به شهرداری واگذارشده است و بوستانی استاندارد برای خدمت‌رسانی به مردم و زائران بوده است.

    وی با بیان اینکه این بوستان از تعهدات دولتی بوده است، ابراز کرد: این زمین در اوایل انقلاب خارج از محدوده شهری بوده که با همت مجموعه شهرداری آماده‌سازی برای زائران شده است و در ایام‌های مختلف مثل نوروز، اعیاد و مراسمات عزاداری پذیرای زائران بوده است.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: بعد از مشخص داشتن معارض، جلسات مختلفی در این زمینه انجام‌شده تا این مجموعه نفیس از خدمت‌رسانی شهر قم جدا نشود و زمینی معاوض به شاکیان داده شود که تاکنون نتیجه‌بخش نبوده است.

    وی با تأکید بر اینکه متأسفانه شاهد صدور حکم قلع‌وقمع اشجار این بوستان هستیم، تصریح کرد: این اقدام شدنی و قابل‌تحمل نیست و مجموعه مدیریت شهری، گروه‌های مردمی به‌ویژه دوستداران محیط‌زیست با توجه به کم بودن سرانه فضای سبز مخالف این اقدام هستند.

    مسگری با درخواست از استاندار و نمایندگان مجلس برای ورود جدی به این موضوع یادآور شد: امیدواریم مسئولان زمینی معوض به مالک برای جلوگیری از قلع‌وقمع در نظر بگیرید تا خاطراتی که شهروندان قمی از این مجموعه و شهربازی داشته از بین نرود.

    وی با اشاره به هزینه بالای ایجاد فضای سبز در سطح شهر اضافه کرد: چندین هکتار درختکاری در این بوستان وجود داشته که نقش به سزایی در افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد نشاط اجتماعی دارد و نمی‌توان به‌راحتی از کنار این موضوع گذشت.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.