[ad_1] سرانه ریالی فضای سبز هر شهروند قمی بیش از ۱۶۲ هزار تومان است به گزارش شهرکریمه پیام جوادیان با بیان اینکه سرانه فضای سبز شهری قم ۳.۲۴ مترمربع بوده که به ۴.۲۶ مترمربع رسیده است، اظهار کرد: سرانه فضای سبز جنگلی ما ۱۱.۹۵ بوده که به ۱۵.۰۳ رسیده است. مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای […]

[ad_1]

سرانه ریالی فضای سبز هر شهروند قمی بیش از ۱۶۲ هزار تومان است

سرانه ریالی فضای سبز هر شهروند قمی بیش از ۱۶۲ هزار تومان است

به گزارش شهرکریمه پیام جوادیان با بیان اینکه سرانه فضای سبز شهری قم ۳.۲۴ مترمربع بوده که به ۴.۲۶ مترمربع رسیده است، اظهار کرد: سرانه فضای سبز جنگلی ما ۱۱.۹۵ بوده که به ۱۵.۰۳ رسیده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه سرانه کل فضای سبز شهر قم از ۱۵.۱۱ مترمربع به ۱۹.۳۲ مترمربع رسیده است، افزود: البته درحال حاضر سرانه فضای سبز بیش از این است اما آمار احصاشده مربوط به پایان سال ۹۷ است.

جوادیان با تاکید بر اینکه به ازای هر شهروند قمی براساس جمعیت یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر، ۴.۲۸ مترمربع افزایش سرانه فضای سبز داشته ایم، گفت: بودجه فضای سبز سال ۹۴ حدود ۶۰ میلیارد تومان، ۹۵ بالغ بر ۹۸ میلیارد تومان، سال ۹۶ بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان و سال ۹۷ حدود ۲۰۴ میلیارد تومان و سال ۹۸ نیز مجددا با مشکلات مالی افزایش بودجه فضای سبز صورت گرفت.

وی سرانه ریالی هر شهروند قمی را ۱۶۲ هزار و ۸۰۰ تومان ذکر کرد و افزود: به ازای هر شهروند بیش از ۱۶۲ هزار تومان در سال هزینه می‌کنیم تا فضای سبز نگهداری شده و توسعه یابد.

انتهای پیام/ ۱۱۰

[ad_2]