[ad_1] سرانه فضای سبز منطقه شش به ۴ مترمربع می‌رسد به گزارش شهرکریمه علی حاتمی‌فرد  با بیان اینکه جمعیت منطقه شش بالغ بر ۲۱۳ هزار نفر است که بالاترین جمعیت و تراکم جمعیت در بین مناطق شهرداری را دارا است، گفت: سرانه فضای سبز شهری در منطقه شش ۱.۴۸ و فضای سبز جنگلی ۱.۴۵ بوده […]

[ad_1]

سرانه فضای سبز منطقه شش به ۴ مترمربع می‌رسد

سرانه فضای سبز منطقه شش به ۴ مترمربع می‌رسد

به گزارش شهرکریمه علی حاتمی‌فرد  با بیان اینکه جمعیت منطقه شش بالغ بر ۲۱۳ هزار نفر است که بالاترین جمعیت و تراکم جمعیت در بین مناطق شهرداری را دارا است، گفت: سرانه فضای سبز شهری در منطقه شش ۱.۴۸ و فضای سبز جنگلی ۱.۴۵ بوده که مجموعا سرانه فضای سبز منطقه ۳.۱ است.

شهردار منطقه شش قم با بیان اینکه احداث دو بوستان دانش و انارستان در منطقه صورت گرفته و فاز سوم بوستان نبوت هم در حال انجام است، خاطرنشان کرد: با این پروژه‌ها به زودی سرانه فضای سبز منطقه به ۴ مترمربع می‌رسد.

حاتمی فرد گفت: یکی از درخواست‌های مردم منطقه رفع مشکل روشنایی بوستان فاطمیه بود که قراردادی در این زمینه با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال منعقد شده و ۵ برج نوری در این بوستان نصب شده و روشنایی تکمیل است.

وی اظهار کرد: بوستان‌هایی که فاقد کنتور بوده‌اند مکاتبات و واریز هزینه‌ها با شرکت برق انجام شده و به زودی تکمیل امکانات روشنایی آنها انجام خواهد شد.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]