[ad_1] سردار نجات: جوانان باید در متن کار‌های اجرایی باشند به گزارش شهرکریمه سردار حسین نجات در همایش مدیران هیئت رزمندگان اسلام که در مجتمع فرهنگی و آموزشی عمار برگزار شد،اظهار داشت: باید ارزش‌ها را حفظ کرده و کار را به جوانان بدهیم. وی با بیان اینکه اگر کار به جوانان سپرده نشود شکست بزرگی […]

[ad_1]

سردار نجات: جوانان باید در متن کار‌های اجرایی باشند

سردار نجات: جوانان باید در متن کار‌های اجرایی باشند

به گزارش شهرکریمه سردار حسین نجات در همایش مدیران هیئت رزمندگان اسلام که در مجتمع فرهنگی و آموزشی عمار برگزار شد،اظهار داشت: باید ارزش‌ها را حفظ کرده و کار را به جوانان بدهیم.

وی با بیان اینکه اگر کار به جوانان سپرده نشود شکست بزرگی برای ما اتفاق می‌افتد،افزود: البته تا حدی کار دست جوانان افتاده است همان گونه که در مناطق سیل‌زده جوانان خیلی زودتر از ما مشغول کار جهادی شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با تاکید بر اینکه منبر‌ها باید امید آفرین باشد،ادامه داد: توجه به دستاورد‌های علمی کشور در سخنرانی‌ها باید مد نظر باشد و اشاره به اصول گام دوم انقلاب باید بیش از هر چیز در سخنرانی‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

 سردار نجات با بیان اینکه نباید تشریح اقتصاد مقاومتی در منبر‌ها مورد غفلت قرار بگیرد،گفت: باید پرچم عدالت و مبارزه با فساد دست بچه مذهبی‌ها بیفتد،اگر  مسجدی از حضور جوانان خالی شده است به دلیل بی کفایتی ما یا همان مسئولان مسجد است.

وی با تاکید بر اینکه الگو‌ی جدید جوانان شهدای مدافع حرم هستند، عنوان کرد:کسانی که دیروز یاد شهدای دفاع مقدس را گرامی می‌داشتند خودشان به مدافعان حرم یا افرادی که یاد شهدای مدافع حرم را گرامی می‌دارند تبدیل شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با اشاره به اینکه جوانان باید در متن کار‌های اجرایی باشند، تصریح کرد: فردی که از کارش مرخصی می‌گیرد و به مناطق سیل زده یا زلزله زده می‌رود الگویش مدافعان حرم هستند.

سردار نجات خاطرنشان کرد: راه اندازی گروه‌های جهادی دیگر وظیفه هیئت رزمندگان است، باید قرارگاه جهادی در هیئت راه اندازی شود و تیم امداد رسانی باید به شکل جدی فعالیت کند علاوه بر این در تهیه جهیزیه فعالیت داشته باشیم.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]