×
×

شهرکریمه – سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب از مشکلات آبفای قم است

  • کد نوشته: 31856
  • [ad_1] سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب از مشکلات آبفای قم است به گزارش شهرکریمه علی جان صادق پور در دیدار با سردار سید محمود میرفیضی فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن قدردانی از تعاملات و همکاری‌های بسیار خوب نیروی انتظامی با شرکت آب و فاضلاب استان گفت: این همکاری‌ها پایداری خدمات بی‌وقفه شرکت آب و فاضلاب […]

    شهرکریمه – سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب از مشکلات آبفای قم است
  • [ad_1]

    سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب از مشکلات آبفای قم است

    سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب از مشکلات آبفای قم است

    به گزارش شهرکریمه علی جان صادق پور در دیدار با سردار سید محمود میرفیضی فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن قدردانی از تعاملات و همکاری‌های بسیار خوب نیروی انتظامی با شرکت آب و فاضلاب استان گفت: این همکاری‌ها پایداری خدمات بی‌وقفه شرکت آب و فاضلاب به مردم استان را به دنبال داشته است.

    وی با اشاره به وجود بیش از ۵ هزار کیلومتر شبکه و خطوط انتقال آب و فاضلاب شهری و روستایی و حدود ۲۰۰ چاه و بیش از ۴۵ هزار دریچه و منهول در استان اظهار داشت: در سایه تعامل با نیروی انتظامی استان، حفاظت فیزیکی از این تأسیسات با حساسیت بیشتری انجام می‌گیرد.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم سرقت‌های دریچه‌های آب و فاضلاب در سطح شهر را یکی از مشکلات آبفا عنوان کرد و یادآور شد: سرقت این دریچه‌ها علاوه بر هزینه‌های مالی که به شرکت آب و فاضلاب وارد می‌کند برای همشهریان نیز خطرات جانی به دنبال دارد.

    وی با بیان اینکه در سال‌های ۹۶ و ۹۷ بیش از هزار دریچه آب و فاضلاب در شهر به سرقت رفته است، اذعان داشت: در این زمینه جلساتی با نیروی انتظامی برگزار و نسبت به تشدید مباحث حفاظتی اقدام کردیم به گونه‌ای که سرقت دریچه‌ها از ابتدای سال ۹۸ تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به حدود ۱۰۸ دریچه رسیده است.

    صادق‌پور در پایان سخنان خود از همکاری نیروی انتظامی در رفع تصرفات حریم خط لوله آبرسانی از چاه‌های علی‌آباد به قم قدردانی کرد.

    لزوم مشارکت همه مردم و دستگاه‌ها در برقرار امنیت

    فرمانده نیروی انتظامی استان قم نیز در این دیدار که مدیر دفتر حراست، مدیر دفتر حقوقی و قراردادها آبفای استان و مدیر امور آب و فاضلاب شهر قم حضور داشتند، وظیفه اصلی پلیس را گسترش امنیت عمومی دانست و بر لزوم مشارکت همه مردم و دستگاه‌ها در برقراری امنیت تأکید کرد.

    سردار سید محمود میرفضلی با بیان اینکه برخی از دستگاه در بحث پیشگیری از سرقت و حفظ اموال می‌توانند کمک کنند، اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب نیز می‌تواند اقدامات لازم را در بحث پیشگیری انجام دهد ضمن اینکه نیروی انتظامی هرکجا لازم باشد اقدام مقتضی را برای جلوگیری از سرقت‌ها و امنیت تأسیسات خواهد داشت.

    انتهای پیام / ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.