[ad_1] سلامتی مسافران قمی پس از برگشت غربالگری می‌شود به گزارش شهرکریمه محمدرضا قدیر سه‌شنبه شب درجلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران قم، افزود: عمل به توصیه‌های پزشکی و قرنطینه خانگی در قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا ضروری است. وی ادامه داد: افرادی که به مسافرت رفته‌اند، از روی شماره پلاک […]

[ad_1]

سلامتی مسافران قمی پس از برگشت غربالگری می‌شود

سلامتی مسافران قمی پس از برگشت غربالگری می‌شود

به گزارش شهرکریمه محمدرضا قدیر سه‌شنبه شب درجلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران قم، افزود: عمل به توصیه‌های پزشکی و قرنطینه خانگی در قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا ضروری است.

وی ادامه داد: افرادی که به مسافرت رفته‌اند، از روی شماره پلاک آنها شماره تماس استخراج و توسط نیروی انتظامی دراختیار ما قرار گرفته‌است که در حال تماس با این افراد هستیم.

قدیر افزود: دراین تماس‌ها از این افراد خواسته می‌شود که اگر بازنگشته اند حتما بازگشته و از سوی دیگر درسامانه salamat.gov.ir ثبت نام و از سوی دیگر غربالگری بر روی آنها انجام خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، تاکید کرد: تا به این لحظه ۴۶۱ هزار و ۲۸۵ نفر از مردم قم در سامانه ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۶ هزار و ۷۹۹ نفر نیازمند پیگیری و ۱۱ هزار ۱۶۱ نفر نیز نیاز به پیگیری فوری داشتند که در مدت زمان کمتر از ۲۴ ساعت با آنها تماس گرفته و پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تا ساعت ۱۴ روز دوازدهم فروردین ماه ۴۴ هزار و ۶۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۸۹۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۴ هزار و ۶۵۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/۱۱۱

[ad_2]