[ad_1] سند راهبردی تحول اجتماعی قم سال ۹۹ اجرایی می‌شود به گزارش شهرکریمه بیژن سلیمان پور ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان قم که در سالن کرامت استانداری قم با حضور مدیران اجرایی استان برگزار شد، اظهار داشت: در ۱۹ دی سال گذشته و در جریان دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری ایشان […]

[ad_1]

سند راهبردی تحول اجتماعی قم سال ۹۹ اجرایی می‌شود

سند راهبردی تحول اجتماعی قم سال ۹۹ اجرایی می‌شود

به گزارش شهرکریمه بیژن سلیمان پور ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان قم که در سالن کرامت استانداری قم با حضور مدیران اجرایی استان برگزار شد، اظهار داشت: در ۱۹ دی سال گذشته و در جریان دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری ایشان از تغییر ساختار اجتماعی در قم نگران بودند لذا قرارگاه ۱۹ دی با محوریت تولیت حرم حضرت معصومه (س) در قم تشکیل‌شد که در این راستا اقدام‌های پژوهشی و عملیاتی متعددی تعریف شده است.

وی از اجرایی شدن سند راهبردی تحول اجتماعی قم در سال ۹۹ خبر داد و افزود: کاهش طلاق و افزایش تحکیم بنیان خانواده، کاهش آسیب‌های حاشیه‌نشینی، کنترل و کاهش مفاسد اخلاقی، کاهش خشونت و همچنین کاهش تصادف‌ها و ارتقای فرهنگ ترافیکی استان برنامه‌های عملیاتی این سند تا افق سال ۱۴۰۰ است.

بی‌طرفی دستگاه‌های اجرایی در انتخابات آینده

معاون استاندار قم با اشاره به برگزاری انتخابات در دوم اسفندماه گفت: ستاد انتخابات استان قم از اردیبهشت‌ماه امسال کار خود را آغاز کرده و تا امروز ۴۰ جلسه با ۲۵۰ مصوبه تشکیل‌شده و تدابیر لازم در بخش‌های مختلف اجرایی، فنی و آموزشی اتخاذ نموده است.

وی افزود: بی‌طرفی دستگاه‌های اجرایی استان موجب افزایش مشارکت مردم و افزایش اعتماد عمومی به مسئولان اجرایی انتخابات می‌شود.

سلیمان پور به تدابیر اتخاذ شده در استان بعد از افزایش قیمت بنزین اشاره و بیان کرد: در اعتراض‌های ناشی از افزایش قیمت بنزین در کشور، کوچک‌ترین اتفاقی که منجر به آسیب مادی و معنوی به شهروندان در استان قم باشد شکل نگرفت که این نشان از وفاداری مردم قم به انقلاب اسلامی است.

وی به شرایط قم بعد از افزایش نرخ بنزین اشاره و گفت: دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان در آن ایام، اقدام‌های بسیار مؤثری انجام دادند و کاری بسیار عظیم، شبانه‌روزی و هوشمندانه را به ثمر رساندند.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم وحدت، یکپارچگی و هماهنگی کامل میان اعضای شورای تأمین استان وجود دارد که این موجب شد تا اقدام‌های این شورا پس از افزایش نرخ بنزین، بسیار مؤثر باشد.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]