[ad_1] سومین همایش علمی سیره امام رضا؛ آموزه ها و کارکردها برگزار می شود به گزارش شهرکریمه سومین همایش علمی سیره امام رضا(ع)؛ آموزه ها و کارکردها به همت بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی ۲۳ تیرماه ۱۳۹۸ در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در قم برگزار می شود. این همایش در ۳ […]

[ad_1]

سومین همایش علمی سیره امام رضا؛ آموزه ها و کارکردها برگزار می شود

سومین همایش علمی سیره امام رضا؛ آموزه ها و کارکردها برگزار می شود

به گزارش شهرکریمه سومین همایش علمی سیره امام رضا(ع)؛ آموزه ها و کارکردها به همت بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی ۲۳ تیرماه ۱۳۹۸ در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در قم برگزار می شود.

این همایش در ۳ میزگرد با عناوین «سیره مدیریتی امام رضا(ع)»، «میراث امام رضا(ع) و حکمت شیعی» و «میراث و آموزه های فقهی امام رضا(ع)» برگزار می شود که در میزگرد اول، ۳ موضوع آینده پژوهی در سیره امام رضا(ع)، مدیریت بحران امامت در سیره امام رضا(ع) و روش شناسی سیره مدیرتی امام رضا(ع) مورد بررسی قرار می گیرد.

در میزگرد اول حجج اسلام والمسلمین رضا آبروش و ولی الله نقی پورفر و همچنین استاد وحید وثوقی راد سخنرانی خواهند کرد و سخنرانان میزگرد دوم نیز حجج اسلام والمسلمین برنجکار، خسروپناه و رضوی هستند.

در میزگرد سوم نیز ححج اسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی راد، مهدی شریعتی تبار و محمدعلی خادمی بر روی موضوعاتی همچون «میراث فقهی امام رضا(ع)؛ کونه ها و اعتبار»، «فلسفه فقه در احادیث امام رضا(ع)» و «قواعد استنباطی فقهی در احادیث امام رضا(ع)» بحث و تبادل نظر خواهند داشت.

سخنران ویژه این مراسم آیت الله ری شهری است و در این همایش از کتاب «پرتوی از تفسیر اهل بیت علیهم السلام» نیز رونمایی خواهد شد.

سومین همایش علمی سیره امام رضا؛ آموزه ها و کارکردها یکشنبه ۲۳ تیرماه ۱۳۹۸ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ در قم، ابتدای خیابان جمهوری، سالن اجتماعات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می شود و رادیو معارف، انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه، مؤسسه امام خمینی(ره)، مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث و … نیز در برگزاری همایش همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]