×
×

شهرکریمه – شهرک تخصصی پوشاک در بخش کهک قم احداث می‌شود

  • کد نوشته: 15460
  • [ad_1] شهرک تخصصی پوشاک در بخش کهک قم احداث می‌شود به گزارش شهرکریمه مصطفی کاویانی امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در دفتر ناحیه صنعتی روستای خور آباد برگزار شد، با اشاره به تخصیص ۲۱ هکتار زمین به ناحیه صنعتی سیلو اراضی اظهار داشت: ۷۰۰ نفر عضو تعاونی درودگران هستند که […]

    شهرکریمه – شهرک تخصصی پوشاک در بخش کهک قم احداث می‌شود
  • [ad_1]

    شهرک تخصصی پوشاک در بخش کهک قم احداث می‌شود

    شهرک تخصصی پوشاک در بخش کهک قم احداث می‌شود

    به گزارش شهرکریمه مصطفی کاویانی امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در دفتر ناحیه صنعتی روستای خور آباد برگزار شد، با اشاره به تخصیص ۲۱ هکتار زمین به ناحیه صنعتی سیلو اراضی اظهار داشت: ۷۰۰ نفر عضو تعاونی درودگران هستند که هیچ‌گونه مشکل در تأمین مواد اولیه ندارند.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با تأکید بر افزایش ۷۰۰ هزارتومان سهام و تخصیص سبد کالا به اعظای تعاونی‌های مختلف عنوان کرد: توسعه به میزان ۴۴ هکتار استعلام از ارگان‌های ذی‌ربط صورت گرفته که توسعه آب منطقه‌ای پاسخی به استعلامات نداده است.

    رئیس شرکت شهرک‌‌های صنعتی قم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخش کهک قطب پوشاک استان است لازم بوده ناحیه تخصصی در این زمینه داشته باشیم تا به تولید بهتر دست پیدا کنیم.

    شعاعی با اشاره به حضور بیش از ۲۰ میلیون زائر در استان قم و ضرورت توجه به صنعت پوشاک در این استان تأکید کرد: در بخش کهک زمین به مساحت ۲۷ هکتار به‌منظور احداث شهرک تخصصی پوشاک در نظر گرفته‌شده است.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در پایان گفت: تولیدی‌هایی که پروانه ندارند عضو تعاونی محسوب نشده و نمی‌توانند از خدمات مربوط به تعاونی استفاده کنند.

    ابوالفضل خوبرو بخشدار کهک نیز در بخشی از این جلسه، با تأکید بر تقاضای بیش از  ۵۰ نفر به‌منظور راه‌اندازی کارگاه نجاری اظهار داشت: بخش کهک یکی از بخش‌های گردشگری استان قم به شمار می‌رود که این بخش آرامگاه بیش از ۴۷۰ شهید است.

    وی با اشاره به کمبود منابع شغلی خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد اشتغال، سرمایه‌گذارهای بزرگی شناسایی و جذب شدند اما به دلیل کمبود زمین موفق به انجام فعالیت نیستیم.

    خوبرو با تأکید بر اینکه در سال گذشته ۱۰ تسهیلات جمعاً به ارزش ۴۵۰ میلیون تومانی توسط بخشداری کهک دریافت شده افزود: روستای خور آباد واقع در بخش کهک دارای تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ نفر جمعیت است اما نجاری‌های این منطقه زمین اختصاصی جهت فعالیت ندارند.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.