[ad_1] شهر بدون تخلف بدون همراهی مردم امکان‌پذیر نیست به گزارش شهرکریمه احمدرضا شفیعی با اشاره به حیطه فعالیت‌های حوزه پیشگیری و رفع تخلفات شهری، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین و زیربنایی‌ترین مباحث برای داشتن شهری سالم و بدون تخلف آشنایی با تخلفات شهری است. مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم افزود: تخلفات […]

[ad_1]

شهر بدون تخلف بدون همراهی مردم امکان‌پذیر نیست

شهر بدون تخلف بدون همراهی مردم امکان‌پذیر نیست

به گزارش شهرکریمه احمدرضا شفیعی با اشاره به حیطه فعالیت‌های حوزه پیشگیری و رفع تخلفات شهری، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین و زیربنایی‌ترین مباحث برای داشتن شهری سالم و بدون تخلف آشنایی با تخلفات شهری است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم افزود: تخلفات شهری در مجموع به معنای نقض حقوق شهروندی و اخلال در سلامت روان و زیبایی شهر بوده و سبب آسیب‌رسانی به شهر می‌شود و معضلات شهری زیادی را در پی دارد.

شفیعی با بیان اینکه وظیفه شهرداری شناخت تخلفات شهری و آموزش شهروندان است، تصریح کرد: وقتی شهروندان خود را در برابر فضای شهر مسئول بدانند و آسیب‌هایی که سلامت شهر را تهدید کرده را بشناسند و در رفع آن تلاش کنند، شهری بدون تخلف خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: در این جهت مدیریت شهری در اداره بهینه شهر بر اساس برنامه توسعه با چالش‌های متعددی روبروست؛ شهر مقدس قم به لحاظ موقعیت و مهاجرپذیری با تخلفات زیادی در حوزه شهر مواجه است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با اشاره به انواع تخلفات شهری، ابراز کرد: ساخت‌وسازهای خلاف، انواع سد معبر و معضلات اجتماعی و حضور متکدیان، کارتن‌خواب‌ها، معتادین که اثر منفی بر پیکره شهر و تضییع حقوق شهروندان دارد بخشی از تخلفات در حوزه شهری است.

شفیعی افزود: با توجه به زائرپذیری حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران، انتظار می‌رود شهروندان در اجرای وظایف قانونی مأموران، همراهی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]