[ad_1] صحن‌ها و همه سطوح حرم حضرت معصومه(س) به صورت مستمر ضدعفونی می‌شود به گزارش شهرکریمه مهدی عباسیان با اشاره به اجرای پروتکل‌های بهداشتی در حرم مطهر حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: شست‌وشو، تطهیر و ضدعفونی سطوح در حرم مطهر به صورت مستمر در طول سال در حال انجام است. وی با بیان اینکه کارشناس […]

[ad_1]

صحن‌ها و همه سطوح حرم حضرت معصومه(س) به صورت مستمر ضدعفونی می‌شود

صحن‌ها و همه سطوح حرم حضرت معصومه(س) به صورت مستمر ضدعفونی می‌شود

به گزارش شهرکریمه مهدی عباسیان با اشاره به اجرای پروتکل‌های بهداشتی در حرم مطهر حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: شست‌وشو، تطهیر و ضدعفونی سطوح در حرم مطهر به صورت مستمر در طول سال در حال انجام است.

وی با بیان اینکه کارشناس بهداشت در محل مهمانسرا، نظارت بر همه فرایندهای خرید، آماده‌سازی و بسته‌بندی بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت کامل دارد، افزود: وسایل حفاظت شخصی، غربالگری روزانه، تکمیل فرم خود اظهاری توسط خادمین و کارکنان، رعایت فاصله اجتماعی در محل پخت و بسته بندی و ضدعفونی مستمر وسایل و ظروف از جمله اقداماتی است که در مهمانسرای حرم انجام می‌شود.

مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به جمع آوری همه وسایل مشترک مورد استفاده زائرین از قبیل کتب ادعیه و مهرها، تصریح کرد: در درب‌های ورودی حرم مطهر بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا مایع ضدعفونی کننده دست برای استفاده زائران و مجاوران قرار داده شده است.

وی با اشاره به تعطیلی کفشداری‌ها، افزود: پلاستیک یک بار مصرف برای کفش‌های زائران در اختیارشان قرار داده می‌شود.

عباسیان در ادامه سخنان خود از فعالیت شبانه روزی دارالشفای حرم مطهر خبر داد و اظهار داشت: در صورت نیاز و تشخیص پزشکان افراد مشکوک به کرونا برای ادامه درمان به اورژانس ۱۱۵ ارجاع داده می‌شوند.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]