×
×

شهرکریمه – صدور ۱۱۵ معافیت گمرکی واردات ماشین آلات در قم

  • کد نوشته: 35874
  • [ad_1] صدور ۱۱۵ معافیت گمرکی واردات ماشین آلات در قم به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی امروز با اشاره به سرمایه گذاری های انجام شده در استان قم اظهار کرد: در ۶ ماه نخست سال جاری تعداد ۶۹ پروانه بهره برداری ایجادی با ۲۵۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال زایی برای هزار و ۴۵۰ نفر […]

    شهرکریمه – صدور ۱۱۵ معافیت گمرکی واردات ماشین آلات در قم
  • [ad_1]

    صدور 115 معافیت گمرکی واردات ماشین آلات در قم

    صدور ۱۱۵ معافیت گمرکی واردات ماشین آلات در قم

    به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی امروز با اشاره به سرمایه گذاری های انجام شده در استان قم اظهار کرد: در ۶ ماه نخست سال جاری تعداد ۶۹ پروانه بهره برداری ایجادی با ۲۵۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال زایی برای هزار و ۴۵۰ نفر در استان صادر شد.

    وی ادامه داد: همچنین ۶۳ فقره جواز بهره برداری توسعه ای(توسعه واحدهای موجود) در ۶ ماه نخست سال جاری با ۲۱۹ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال زایی برای ۸۶۷ نفر در استان قم صادر شد.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: در مجموع دو هزار و ۲۵۹ فقره پروانه بهره برداری با اشتغال زایی ۵۸ هزار و ۴۵۶ نفر و سرمایه گذاری پنج هزار و ۴۶۴ میلیارد تومان در استان موجود است و در ۶ ماه نخست سال جاری ۳۷ فقره پروانه بهره برداری در استان قم به دلیل عدم فعالیت ابطال یا تعلیق شد.

    سیجانی با اشاره به صدور مجوز معافیت گمرکی در استان قم اظهار کرد: در ۶ ماه نخست سال جاری تعداد ۱۱۵ مورد مجوز معافیت گمرکی ماشین آلات در استان به ارزش ۱۸۷ میلیارد تومان برای واردات ماشین آلات جدید با تکنولوژی بالا با هدف راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی یا جایگزینی ماشین آلات قدیمی صادر شد.

    وی ادامه داد: خوشه های صنعتی شناسایی شده در استان قم عبارت از فرش، کفش ماشینی، سنگ، پسته، انگشترسازی، پوشاک، سیمان، سوهان، فناوری اطلاعات و محصولات پلاستیکی است.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: خوشه های صنعتی پیاده سازی شده یا در حال اجرا شامل فرش، کفش ماشینی، سنگ، مبلمان وچوب و سوهان است.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.