[ad_1] صدور ۲۴۳ جواز برای ۲۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در قم به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی با اشاره به رغبت به سرمایه گذاری در استان قم اظهار کرد: در سه ماه نخست سال جاری تعداد ۲۴۳ فقره جواز تاسیس ایجادی(بدون برند) با پیش بینی سرمایه گذاری دو هزار و ۳۶۴ میلیارد تومان و پیش […]

[ad_1]

صدور 243 جواز برای 2300 میلیارد تومان سرمایه گذاری در قم

صدور ۲۴۳ جواز برای ۲۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در قم

به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی با اشاره به رغبت به سرمایه گذاری در استان قم اظهار کرد: در سه ماه نخست سال جاری تعداد ۲۴۳ فقره جواز تاسیس ایجادی(بدون برند) با پیش بینی سرمایه گذاری دو هزار و ۳۶۴ میلیارد تومان و پیش بینی اشتغال زایی برای سه هزار و ۷۸۳ نفر در استان قم صادر شد.

وی ادامه داد: تعداد ۱۲ فقره جواز تاسیس توسعه ای(توسعه واحدهای موجود) در سه ماه نخست سال جاری با پیش بینی ۶۲۶ میلیارد تومان و پیش بینی اشتغال زایی برای ۱۸۷ نفر در استان قم صادر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: در مجموع تعداد کل جواز تاسیس موجود در استان، دو هزار و ۵۳۶ مجوز با پیش بینی اشتغال زایی برای ۴۷ هزار و ۸۰۳ نفر و پیش بینی سرمایه گذاری ۲۰ هزار و ۶۵ میلیارد تومان است که این شاخص بیانگر میل و رغبت به سرمایه گذاری جدید در استان قم است.

سیجانی با اشاره به سرمایه گذاری انجام شده در استان قم اظهار کرد: تعداد ۲۲ فقره پروانه بهره برداری ایجادی در سه ماه نخست سال جاری با ۱۰۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال زایی برای ۴۹۴ نفر در سه ماه نخست سال جاری صادر شد.

وی ادامه داد: در سه ماه نخست سال جاری ۲۹ فقره پروانه بهره برداری توسعه ای(توسعه واحدهای موجود) در استان قم با ۱۰۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال زایی برای ۴۳۲ نفر صادر شد، در مجموع تعداد دو هزار و ۲۳۱ فقره پروانه بهره برداری با اشتغال زایی ۵۶ هزار و ۸۰۴ نفر و سرمایه گذاری پنج هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان در استان موجود است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: در سه ماه نخست سال جاری هیچ فقره پروانه بهره برداری در استان قم به دلیل عدم فعالیت ابطال یا تعلیق نشد.

انتهای پیام/۱۱۱

[ad_2]