×
×

شهرکریمه – طرح ترافیکی تابستانه پلیس در جاده‌های قم اجرا می‌شود

  • کد نوشته: 16688
  • [ad_1] طرح ترافیکی تابستانه پلیس در جاده‌های قم اجرا می‌شود به گزارش شهرکریمه سرهنگ مختار پناهی بیان کرد: با توجه به نزدیک بودن به ایام تعطیلات، طرح تابستانه پلیس در جاده‌های قم از بعد از ظهر دوشنبه آغاز می‌شود. وی گفت: طرح تابستانه پلیس در راه‌های منتهی به قم با برخورد قاطع با تخلفات و […]

    شهرکریمه – طرح ترافیکی تابستانه پلیس در جاده‌های قم اجرا می‌شود
  • [ad_1]

    طرح ترافیکی تابستانه پلیس در جاده‌های قم اجرا می‌شود

    طرح ترافیکی تابستانه پلیس در جاده‌های قم اجرا می‌شود

    به گزارش شهرکریمه سرهنگ مختار پناهی بیان کرد: با توجه به نزدیک بودن به ایام تعطیلات، طرح تابستانه پلیس در جاده‌های قم از بعد از ظهر دوشنبه آغاز می‌شود.

    وی گفت: طرح تابستانه پلیس در راه‌های منتهی به قم با برخورد قاطع با تخلفات و حضور حداکثری نیروهای پلیس اجرا خواهد شد.

    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم عنوان کرد: برای ایام رحلت امام خمینی (ره) با توجه به خیل حضور زائران مرقد امام خمینی (ره) نیروی کمکی از ناجا در جاده‌ها حضور خواهند داشت و از تمام توان نیروهای استان نیز استفاده می‌شود.

    وی گفت: در روز جمعه ۱۷ خردادماه در جاده سلفچگان به قم تردد کلیه وسایل باربری به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در این جاده ممنوع و مسیر جایگزین برای تردد سلفچگان به ساوه در نظر گرفته شده است.

    سرهنگ پناهی در خصوص نصب دوربین در جاده‌های فرعی پرتردد افزود: با توجه به اینکه سال گذشته محور کهک ۱۳ فوتی و محور دستجرد هشت فوتی داشته است و تردد بالای خودروها در این محورها از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درخواست نصب دوربین شده است.

    انتهای پیام / ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.