[ad_1] طرح سنجش تحصیلی برای ۲۸ هزار نوآموز قمی انجام می‌شود به گزارش شهرکریمه مریم سادات پناهنده با اشاره به دستورالعمل جدید پیگیری بحث ثبت‌نام‌ها به معاونت آموزش ابتدایی اظهار داشت: با توجه به دستور مقام عالی وزارت ستاد اجرایی ثبت‌نام کلیه مقاطع به معاونت آموزش ابتدایی استان‌ها واگذارشده تا در این زمینه تمهیدات لازم […]

[ad_1]

طرح سنجش تحصیلی برای ۲۸ هزار نوآموز قمی انجام می‌شود

طرح سنجش تحصیلی برای ۲۸ هزار نوآموز قمی انجام می‌شود

به گزارش شهرکریمه مریم سادات پناهنده با اشاره به دستورالعمل جدید پیگیری بحث ثبت‌نام‌ها به معاونت آموزش ابتدایی اظهار داشت: با توجه به دستور مقام عالی وزارت ستاد اجرایی ثبت‌نام کلیه مقاطع به معاونت آموزش ابتدایی استان‌ها واگذارشده تا در این زمینه تمهیدات لازم را انجام دهند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قم با بیان جدول زمان‌بندی ثبت‌نام مقاطع مختلف تصریح کرد: نام‌نویسی پایه اول از ۱۷ خرداد کلید خورده و تا پایان مردادماه ادامه داشته و هم‌زمان شرایط ثبت در سامانه سناد و سنجش نیز فراهم می‌شود.

وی نحوه ثبت‌نام اکثر پایه‌های تحصیلی، به‌جز ۷ و ۱۰ که ورود پایه هستند را مجازی دانست و افزود: ثبت‌نام پایه‌های دوم تا دوازدهم از نیمه تیر تا پایان مردادماه انجام‌شده به‌استثنای رشته‌های فنی که به لحاظ شرایط خاص تا شهریورماه ادامه خواهد داشت.

پناهنده از دو برابر شدن پایگاه‌های سنجش نوآموزان بدو ورود از ۱۰ به ۲۳ پایگاه خبر داد و گفت: با توجه به شرایط حاکم بر کشور به‌منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش تراکم مراجعین، تعداد پایگاه‌های سنجش نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

وی در ثبت‌نام نوآموزان رعایت چند نکته را ضروری دانست و گفت: علاوه بر رعایت محدوده جغرافیایی، هر گونه آزمون ورودی یا مصاحبه که منجر به استرس نوآموز شود ممنوع است، همچنین والدین حتماً در زمان مقرر در پایگاه‌های سنجش حضور یابند تا مشمول هزینه مجدد نشوند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قم یادآور شد: با توجه به افزایش سالانه جمعیت دانش‌آموزی در سطح استان، در سال تحصیلی جدید تعداد ۲۸ هزار نوآموز برای ورود به دبستان موردسنجش قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]