×
×

شهرکریمه – ظرفیت بسیج برای کاهش آسیب‌های اجتماعی قم به کار گرفته می‌شود

  • کد نوشته: 26072
  • [ad_1] ظرفیت بسیج برای کاهش آسیب‌های اجتماعی قم به کار گرفته می‌شود به گزارش شهرکریمه سرهنگ پاسدار ابراهیم سانی خانی بیان کرد: تلاش برای کنترل اعتیاد، افزایش سطح آگاهی مردم در برابر ناهنجاری‌ها و حمایت از زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست را در کانون برنامه‌های خود قرار دادیم. وی افزود:‌ برای مدیریت موضوع اعتیاد، برنامه‌ای […]

    شهرکریمه – ظرفیت بسیج برای کاهش آسیب‌های اجتماعی قم به کار گرفته می‌شود
  • [ad_1]

    ظرفیت بسیج برای کاهش آسیب‌های اجتماعی قم به کار گرفته می‌شود

    ظرفیت بسیج برای کاهش آسیب‌های اجتماعی قم به کار گرفته می‌شود

    به گزارش شهرکریمه سرهنگ پاسدار ابراهیم سانی خانی بیان کرد: تلاش برای کنترل اعتیاد، افزایش سطح آگاهی مردم در برابر ناهنجاری‌ها و حمایت از زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست را در کانون برنامه‌های خود قرار دادیم.

    وی افزود:‌ برای مدیریت موضوع اعتیاد، برنامه‌ای را در ناحیه اجرا کرده‌ایم که بر اساس آن با مشارکت کمیته امداد و بهزیستی استان، از خانواده‌های افراد واردشده به کمپ‌های ترک اعتیاد، حمایت می‌شود.

    وی با اشاره به این‌که تاکنون ۲۵۰ تن وارد کمپ شده و از آلودگی اعتیاد خارج‌شده‌اند،‌ ادامه داد: همچنین با مشارکت اداره کل فنی و حرفه‌ای، مهارت‌های شغلی موردنیاز برای کسب درآمد به افراد حاضر در کمپ ارائه می‌شود تا آنان پس از طی دوره درمان خود،‌ بتوانند کسب‌وکار مناسب داشته باشند.

    سانی خانی گفت: با مشارکت خیران در موضوع حمایت از زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست ساکن در محله‌های کمتر برخوردار شهر نیز ورود پیدا کردیم و برای کمک به آنان، بسته‌های حمایتی در حد توان تامین و به ایشان اهدا می‌شود.

    وی بیان کرد: فعالیت‌های بسیج برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در قم به‌صورت محله محور دنبال می‌شود تا محله به محله،‌ آسیب‌های اجتماعی موجود، شناسایی و برای کاهش آن،‌ اقدام لازم صورت گیرد.

    وی ادامه داد:‌ بهره‌گیری از گروه‌های تبلیغی نیز در این برنامه به‌صورت مجزا دیده‌شده است تا با افزایش سطح اعتقادی افراد در معرض خطر، از رشد آسیب‌های اجتماعی در محلات کمتر برخوردار قم مقابله شود.

    فرمانده ناحیه امام رضا(ع) قم گفت:‌ خدمات بسیج در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی در قالب بسته‌ای کامل و جامع ارائه می‌شود تا علاوه بر کاهش آسیب‌ها، شرایط برای افزایش سطح رفاه مردم بومی مناطق هدف نیز فراهم گردد.

    وی بیان کرد: به دلیل اهمیت نقش ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی، ایجاد سالن‌های ورزشی و برگزاری مسابقات ورزشی در بخش‌های مختلف را نیز در محلات کمتر برخوردار قم با مشارکت سایر دستگاه‌ها در دستور کار داریم.

    وی ادامه داد: همچنین برای تقویت سطح امنیت در محلات کمتر برخوردار شهر قم و افزایش سطح آرامش ساکنان این مناطق، گشت‌های رضویون با مشارکت نیروی انتظامی و ظرفیت‌های مردمی به‌صورت منظم اجرا می‌شود.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.