[ad_1] عدم درج قیمت و گران‌فروشی در صدر تخلفات بازار قم قرار دارد به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار بعد از تغییرات در نرخ بنزین اظهار داشت: تیم‌های گشت و بازرسی استان در سه شیفت در حال رصد بازار و بررسی قیمت‌ها در استان هستند. وی با بیان اینکه […]

[ad_1]

عدم درج قیمت و گران‌فروشی در صدر تخلفات بازار قم قرار دارد

عدم درج قیمت و گران‌فروشی در صدر تخلفات بازار قم قرار دارد

به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار بعد از تغییرات در نرخ بنزین اظهار داشت: تیم‌های گشت و بازرسی استان در سه شیفت در حال رصد بازار و بررسی قیمت‌ها در استان هستند.

وی با بیان اینکه تا پایان هشت ماه ۹۸ بیش از ۶۴ هزار بازرسی در سطح استان توسط بازرسان صورت پذیرفته است، ابزار کرد: در این مدت هفت هزار و ۳۹۸ مورد تخلف توسط بازرسان ثبت‌ شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم حجم ریالی تخلفات را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: برای این تعداد تخلفات بیش از ۵۲۰۰ فقره پرونده به ارزش ریالی ۳۸۶ میلیارد و ۸۵۸ میلیون ریالی تشکیل‌ شده است.

وی با اشاره به فراوانی تخلفات مکشوفه در بازرسی‌ها اضافه کرد: عدم درج قیمت و نصب نرخ‌نامه با ۲۲۱۶ مورد و گران‌فروشی با ۲۰۰۵ تخلف در صدر فراوانی تخلفات مکشوفه در سطح استان بوده است.

سیجانی ادامه داد: عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با ۴۷۳ پرونده، عدم صدور صورتحساب با ۵۶۲ مورد، تقلب و کم‌فروشی با ۶۳۲ تخلف، عرضه خارج از شبکه با ۱۴۳ پرونده، احتکار با ۲۲ مورد و سایر موارد نیز با ۱۳۴۵ پرونده دیگر تخلفات مکشوفه تا پایان آبان ماه بوده است.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]