×
×

شهرکریمه – عرضه‌کننده مواد ضدعفونی غیرمجاز در قم دستگیر شد

  • کد نوشته: 29671
  • [ad_1] عرضه‌کننده مواد ضدعفونی غیرمجاز در قم دستگیر شد به گزارش شهرکریمه سردار “عبدالرضا آقاخانی” روز دوشنبه در یک گفت‌وگو اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه مواد ضدعفونی‌کننده غیرمجاز در یک واحد صنفی، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت. وی افزود: ماموران پس از بررسی صحت موضوع، […]

    شهرکریمه – عرضه‌کننده مواد ضدعفونی غیرمجاز در قم دستگیر شد
  • [ad_1]

    عرضه‌کننده مواد ضدعفونی غیرمجاز در قم دستگیر شد

    عرضه‌کننده مواد ضدعفونی غیرمجاز در قم دستگیر شد

    به گزارش شهرکریمه سردار “عبدالرضا آقاخانی” روز دوشنبه در یک گفت‌وگو اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه مواد ضدعفونی‌کننده غیرمجاز در یک واحد صنفی، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران پس از بررسی صحت موضوع، ضمن هماهنگی با مقام قضایی استان، بلافاصله به محل مذکور اعزام شدند و در بازرسی صورت گرفته یک هزار و ۸۸۴ لیتر مواد ضدعفونی غیرمجاز کشف و متهم دستگیر شد.

    فرمانده انتظامی استان قم از مردم خواست، در صورت اطلاع از فعالیت غیرمجاز افراد در زمینه تهیه و تولید مواد ضدعفونی‌کننده بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

    همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.