[ad_1] عضو خبرگان رهبری: جهش تولید با برنامه انقلابی و کارآمد محقق می‌شود؛ نقش مهم نسل جوان در این زمینه به گزارش شهرکریمه آیت‌الله محسن حیدری اظهار داشت: مقام معظم رهبری شعار امسال را جهش تولید نامیدند چون مشکل اصلی کشور در حال حاضر موضوع  اقتصاد است. عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: با توجه به […]

[ad_1]

عضو خبرگان رهبری: جهش تولید با برنامه انقلابی و کارآمد محقق می‌شود؛ نقش مهم نسل جوان در این زمینه

عضو خبرگان رهبری: جهش تولید با برنامه انقلابی و کارآمد محقق می‌شود؛ نقش مهم نسل جوان در این زمینه

به گزارش شهرکریمه آیت‌الله محسن حیدری اظهار داشت: مقام معظم رهبری شعار امسال را جهش تولید نامیدند چون مشکل اصلی کشور در حال حاضر موضوع  اقتصاد است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: با توجه به تحریم ها تنها نسخه شفابخش کشور توجه به “اقتصاد مقاومتی” است و اقتصاد و اساس و پایه اقتصاد مقاومتی “تولید” است.

وی تصریح کرد: تولید دارای مراتب و مراحلی است که یک مرحله آن زیرساخت است که باید درست شود، در زمینه تولید سال گذشته قدم هایی برداشته شد ولی به جهش نرسید.

 استاد حوزه علمیه عنوان کرد: جهش مرحله‌ای است‌که با زیرساخت‌ها ارتباط دارد، باید با همت تولیدکنندگان، کارآفرینان، دولتمردان، دستگاه‌های دولتی، بخش خصوصی، مراکز دانش‌بنیان و جوانان نخبه و افرادی‌که سر رشته دارند با برنامه‌ریزی در راستای جهش تولید‌ کشور اقدامات اساسی شود.

حیدری خاطرنشان کرد: جهش تولید بدون برنامه مناسب و انقلابی و کارآمد محقق نمی‌شود و همه در این زمینه باید مشارکت کنند و دولت باید راه برای جوانان بیشتر باز‌ کند چون نقش مهمی دارند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]