×
×

شهرکریمه – فعالیت در حوزه انتظار و فرج بالاترین سطح هنر است

  • کد نوشته: 21763
  • [ad_1] فعالیت در حوزه انتظار و فرج بالاترین سطح هنر است به گزارش شهرکریمه بیژن سلیمان‌پور در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه ملی عکس قاب فیروزه‌ای با موضوع جمکران میعادگاه منتظران که در نگارخانه فرهنگ برگزار شد با اشاره به تأثیر نگاه عارفانه به موضوع مهدویت اظهار کرد: به تصویر کشیدن حضور عاشقانه پیروان ولایت حضرت […]

    شهرکریمه – فعالیت در حوزه انتظار و فرج بالاترین سطح هنر است
  • [ad_1]

    فعالیت در حوزه انتظار و فرج بالاترین سطح هنر است

    فعالیت در حوزه انتظار و فرج بالاترین سطح هنر است

    به گزارش شهرکریمه بیژن سلیمان‌پور در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه ملی عکس قاب فیروزه‌ای با موضوع جمکران میعادگاه منتظران که در نگارخانه فرهنگ برگزار شد با اشاره به تأثیر نگاه عارفانه به موضوع مهدویت اظهار کرد: به تصویر کشیدن حضور عاشقانه پیروان ولایت حضرت مهدی (عج) یکی از اتفاقات شایسته و قابل‌تقدیر فعالان عرصه هنر است.

    وی با تقدیر از مسجد مقدس جمکران در برگزاری چنین رخدادهای هنری با موضوعات دینی افزود: هنر بهترین روش برای به تصویر کشیدن امید و انتظار حاکم در جامعه و بین مردم و ارائه آن به جهانیان است.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم تصریح کرد: دستیابی به آرامش و امید نتیجه‌ای است که هم فرد حاضر در مسجد مقدس جمکران و هم هنرمندی که این لحظه را ثبت می‌کند به آن دست پیداکرده و باید آن را به مخاطب خارج از این فضا به نمایش گذاشت.

    وی با تقدیر از جوانان عرصه هنر و عکاسان در به تصویر کشیدن لحظات خاص و معنوی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: فعالیت در حوزه انتظار و فرج بالاترین سطح هنر بوده و نمی‌توان ارزش آن را با چیزی مقایسه کرد.

    سلیمان‌پور با تأکید بر حرکت در مسیر حق و حقیقت راستین گفت: امام زمان (عج) حقیقت مطلق جهان بوده و با فعالیت در حوزه انتظار امیدواریم گام مؤثری در برقراری حکومت عدل الهی و فرج وی برداریم.

    وی خواستار فعالیت همه هنرمندان در همه بخش‌های هنری با موضوع مهدویت شد و تأکید کرد: این نمایشگاه باید در سطح ملی و بین‌المللی به نمایش گذاشته شود تا همه مردم جهان با مفهوم مهدویت و انتظار آشنا شوند.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.