[ad_1] قراردادن مردم در برابر نظام استراتژی دشمنان در براندازی جمهوری اسلامی است به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام‌ عبدالله حاجی صادقی شامگاه چهارشنبه در همایش گرامیداشت هفته بسیج با عنوان «بسیجیان؛ افسران جنگ اقتصادی و جهاد خدمت‌رسانی» که در سالن اجتماعات دارالشفا برگزار شد اظهار داشت: حوادث پیش از انقلاب سبب تجلی انسان‌های وفادار و انقلابی […]

[ad_1]

قراردادن مردم در برابر نظام استراتژی دشمنان در براندازی جمهوری اسلامی است

قراردادن مردم در برابر نظام استراتژی دشمنان در براندازی جمهوری اسلامی است

به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام‌ عبدالله حاجی صادقی شامگاه چهارشنبه در همایش گرامیداشت هفته بسیج با عنوان «بسیجیان؛ افسران جنگ اقتصادی و جهاد خدمت‌رسانی» که در سالن اجتماعات دارالشفا برگزار شد اظهار داشت: حوادث پیش از انقلاب سبب تجلی انسان‌های وفادار و انقلابی شد.

وی با اشاره به بسیاری از مردم و به‌ویژه حوزویان در حوادث اخیر ولایتمداری خود را ثابت کردند ابراز کرد: امروز حوزه‌های علمیه باید فتنه‌های چهار دهه گذشته در انقلاب اسلامی را برای روحانیون و طلاب تبیین کند چرا که دشمن امروز به دنبال سکولاریسم بوده و همه تلاش خود را برای احیای این موضوع گذاشته است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه طبق اعترافات آمریکا، ایران سکولار اگر بمب هسته‌ای هم داشته باشد برای دشمنانش خطرآفرین نیست، افزود: در حوادث اخیر اکثر مردم جامعه در این آزمون نمره قبولی گرفتند ولی اگر موضع رهبر انقلاب نبود ما توانایی شناخت مسیر خود را نداشتیم.

وی با تأکید بر اینکه حضور حماسی مردم خطر فتنه بزرگی را از کشور دور کرد، عنوان کرد: دشمن همه لشکر خود را برای مقابله با ما به میدان آورده است و اینکه خیال کنیم آنان دست از فتنه‌انگیزی برداشته نادرست است و دشمن از هر لحظه برای ضربه زدن به ما استفاده می‌کند.

حاجی صادقی مبنای فتنه‌های دهه ۹۰ را تقابل مردم و نظام دانست و گفت: دشمنان در فتنه سال ۸۸ به دنبال نابودی حلقه خواص در حوزه و دانشگاه برای از بین بردن پیوند امام و امت بود، ولی این کار به پیوند بیشتر و مستقیم منجر شد که آنان پی بردند که تنها راه از پای در آوردن انقلاب اسلامی تحریک مردم و قراردادن مردم در برابر نظام است.

وی با بیان اینکه دشمن هرگاه روی حرکات مردمی سرمایه‌گذاری کرده توانسته به مقداری از اهداف خود برسد، یادآور شد: دشمنان می‌دانند که اسلام تنها به دست خود مسلمانان می‌تواند نابود شود که در این شرایط حوزه‌های علمیه باید درباره مطالعات علمی آمریکا مطالعات جامعی داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: فصل مشترک مطالعات علمی آمریکا این بوده که انقلاب اسلامی باید از درون متلاشی شود و امروز دشمن می‌داند جنگ سخت سبب استحکام بیشتر انقلاب اسلامی می‌شود و بدین منظور همه توان خود را برای تقابل بین مردم و نظام به‌کار بسته است.

وی با تأکید بر اینکه دو قطبی‌سازی، تضعیف جایگاه و نهادهای رهبری، تضعیف فرهنگ دینی و بی‌اعتمادسازی از حربه‌های دشمنان برای ناراضی نگه‌داشتن مردم است، اضافه کرد: آنان به‌دنبال این بوده که مردم با در مقابل انقلاب و نظام اسلامی قرار دهند.

حاجی صادقی انتخابات پیش‌رو را موردتوجه قرار داد و افزود: دشمنان به‌دنبال آن بوده که در آستانه انتخابات موجی از اعتراضات را شکل دهند که در این شرایط اشتباهات برخی مسئولان ما در زمینه افزایش قیمت بنزین بهانه به دست دشمنان داد تا سوار این موج اعتراضات شوند.

وی با اشاره به مواضع حکیمانه رهبر انقلاب و جدا شدن صف معترضان از اشرار اشاره کرد و ادامه داد: دولت باید چند سال قبل این طرح را اجرا می‌کرد و در شرایطی که برخی از مسئولان با سخنان خود اعتمادزدایی در جامعه ایجاد کرده نباید دولت دست به این طرح می‌زد و اگر موضع رهبر معظم انقلاب نبود کشور به آشوبی فراتر از این کشیده می‌شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه مردم بصیرت خود را در حوادث اخیر نشان دادند، ابراز کرد: مردم با تبعیت از رهبر انقلاب در کنار شناسایی توطئه دشمنان راه خود را از اشرار جدا کرده و نقش سرباز دشمن را بازی نکردند.

وی حجم چشمگیر سلاح‌های گرم و سرد در حوادث اخیر را مورد ارزیابی قرار داد و عنوان کرد: عده‌ای نامه اعتراضی در زمینه برخورد با اغتشاشگران نوشته بودند که آنان از اوباش اغتشاش‌گر پست‌تر بوده غیرت دینی ندارند، چرا که عدم برخورد با اغتشاشگران سبب غارت پادگان‌ها و پایگاه‌ها می‌شد.

حاجی صادقی با تأکید بر اینکه امروز استکبار از موضع حکیمانه و به هنگام رهبر معظم انقلاب ناراحت و عصبانی است، خاطرنشان کرد: این فتنه هم از بین رفت ولی نباید یادمان برود که دشمن دست از استراتژی‌های خود برنداشته و فتنه‌گری خواهد کرد و مردم در انتخابات پیش‌رو دقت بیشتری داشته باشند تا افراد انقلابی به عرصه‌های مدیریتی راه پیدا کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]