[ad_1] قطع ۳ روزه آب در برخی از مناطق قم برای اصلاح و بهینه‌سازی وضعیت آبرسانی به گزارش شهرکریمه بیژن سلیمانپور ظهر امروز در شورای اطلاع رسانی دولت که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بسیاری از مردم درگیر ویروس کرونا هستند و آمار ابتلا و مرگ و میر نشان می‌دهد که باید […]

[ad_1]

قطع ۳ روزه آب در برخی از مناطق قم برای اصلاح و بهینه‌سازی وضعیت آبرسانی

قطع ۳ روزه آب در برخی از مناطق قم برای اصلاح و بهینه‌سازی وضعیت آبرسانی

به گزارش شهرکریمه بیژن سلیمانپور ظهر امروز در شورای اطلاع رسانی دولت که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بسیاری از مردم درگیر ویروس کرونا هستند و آمار ابتلا و مرگ و میر نشان می‌دهد که باید در اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی بیش از گذشته اقدامات تاثیرگذاری در پیش بگیریم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم تصریح کرد: خطرات ویروس کرونا بسیار جدی است و مردم در این شرایط نباید احساس کنند که خود و خانواده و اطرافیان ار گرفتاری به این ویروس در امان هستند.

وی افزود: شیوه‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی در مقابله با کرونا و ایجاد حساسیت میان مردم نیاز به بازنگری و اثربخشی دارد.

سلیمانپور بیان کرد: برای تولید محتوا در رابطه با هشدارهای کرونایی نیاز به روش‌های نوین است و باید این شیوه‌های تبلیغاتی به طور جدی تغییر کند.

وی خاطرنشان کرد: در جهت توسعه ظرفیت پیرامون تبلیغات محیطی می‌توان از سازه‌های تبلیغاتی شهرداری و سپاه، مخابرات استفاده کرد تا محتواهای تبلیغاتی علوم پزشکی را به خوبی اطلاع رسانی کنیم و این محتواها در اختیار رسانه‌ها نیز قرار بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم عنوان کرد: همکاری خوبی از طرف برخی از صنوف شاهد بوده‌ایم و به نظر می‌رسد موفقیت‌هایی در افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دست آمده است، هر چند هنوز برخی از مردم کرونا را باور ندارند.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش‌های انجام شده تصریح کرد: دشمن علیه انقلاب و نظام برنامه‌ریزی می‌کند و باید عملکرد نظام را در بخش های مختلف ببینیم، دنیا و ایران در شرایط سختی به سر می‌برد، اما تفاوت در این است که کشور ما در شرایط تحریم قرار دارداگر چه با همه دشواری‌ها همچنان تولید و عمران ادامه دارد و این از شاهکارهای نظام است.

سلیمانپور گفت: از حیث معیشت اقتصادی مردم در تنگنا هستند و باید در هر جلسه ای از رسالت اصلی خود در قبال مردم غافل نشویم و در بین مردم شور و نشاط ایجاد کنیم.

وی در مورد قطعی سه روزه آب خاطرنشان کرد: قطع سه روزه آب در برخی از مناطق قم به دلیل اصلاح و بهینه‌سازی وضعیت آبرسانی است و باید این مساله به اطلاع مردم برسد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم بیان کرد: در واقع این طرح برای بهینه سازی وضعیت آب و ارتقای سطح کمی و کیفی آب شرب در این مناطق است و به علت بحران و کمبود آب و عدم مدیریت نیست این طرح برای وضعیت بهبود آب است.

وی ادامه داد: همراهی مردم با این طرح پرتی آب از بین می برد ضمن اینکه شکستگی‌ها در لوله موجب بیماری و به هم خطر افتادن سلامت است و با این طرح، خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه می‌شود.

سلیمانپور عنوان کرد: اجرایی شدن این طرح دستاورد مهمی برای قم است و به مدت سه روز شبانه روز با افت و قطعی آب روبرو هستیم اما بعد از اجرای آب اتفاقات خوبی در وضعیت آب ایجاد می شود.

وی تصریح کرد: باید به گونه ای تدبیر شود و مردم در جریان اجرای طرح باشند تا دشمن از این طرح خوب که موجب ارتقای وضعیت آب در قم می شود برداشت سوء نکند و آن را دستاویزی برای دشمنی ها قرار ندهد و به اهداف خود دست نیابد.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]