[ad_1] «قمکارت» به زودی در قم اجرایی می‌شود به گزارش شهرکریمه کوروش محمدحسینی در خصوص فعالیت «قمکارت» اظهار داشت: این پروژه ۲ بخش را شامل می‌شود که یک بخش کیف پول الکترونیک شهروندی و بخش دیگر کارت شهروندی است. وی گفت: بخش کارت شهروندی به صورت کامل آماده شده و دستگاه‌های خودشارژ نیز برای آنها […]

[ad_1]

«قمکارت» به زودی در قم اجرایی می‌شود

«قمکارت» به زودی در قم اجرایی می‌شود

به گزارش شهرکریمه کوروش محمدحسینی در خصوص فعالیت «قمکارت» اظهار داشت: این پروژه ۲ بخش را شامل می‌شود که یک بخش کیف پول الکترونیک شهروندی و بخش دیگر کارت شهروندی است.

وی گفت: بخش کارت شهروندی به صورت کامل آماده شده و دستگاه‌های خودشارژ نیز برای آنها تهیه شده است که می‌توان به صورت اتوماتیک فعالیت شارژ کارت را انجام داد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قم با اشاره به آغاز فعالیت قمکارت تا پایان امسال، افزود: از آنجایی که اتوبوس‌های قدیمی دارای دستگاه‌های جدید نبودند، فعالیت قمکارت به تعویق افتاده است.

وی در خصوص بخشی از قمکارت که کیف پول الکترونیکی است، افزود: در سامانه «قمیار» که سامانه میز خدمت الکترونیکی است بخش کیف پول الکترونیک قابل مشاهده است که بخش‌هایی که به موجب آن شهروندان می‌توانند مبالغ مورد نظر را به شهرداری واریز کنند در حال آماده سازی است.

محمدحسینی بیان کرد: به منظور اجرای پروژه تاکسی هوشمند در ۲۰ تاکسی با کمک سازمان تاکسیرانی QR بارکد نصب شده است و قابلیت پرداخت الکترونیک در آن وجود دارد.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]