[ad_1] قم بهشت سرمایه گذاری است به گزارش شهرکریمه مهرداد غضنفری با اشاره به وضعیت سرمایه گذاری در استان قم اظهار کرد: قم بهشت سرمایه گذاری است و در شاهراه مواصلاتی کشور قرار دارد، ظرفیت گردشگری در قم قابل مقایسه با هیچ جای دیگر نیست. وی ادامه داد: سرمایه گذاری در استان قم برنامه محور […]

[ad_1]

قم بهشت سرمایه گذاری است

قم بهشت سرمایه گذاری است

به گزارش شهرکریمه مهرداد غضنفری با اشاره به وضعیت سرمایه گذاری در استان قم اظهار کرد: قم بهشت سرمایه گذاری است و در شاهراه مواصلاتی کشور قرار دارد، ظرفیت گردشگری در قم قابل مقایسه با هیچ جای دیگر نیست.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری در استان قم برنامه محور است و زمان دریافت مجوز برای سرمایه سرمایه گذاران در استان به ۴۵ روز رسیده است، در حالی که در گذشته این زمان تا دو سال هم به طول می‌کشید، هم اکنون دو هزار میلیارد تومان قرارداد برای سرمایه گذاری در قم آماده امضا است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: در هر جایی که سرمایه گذاران در استان دچار مشکل شدند ورود کردیم و بحث پیگیری مشکلاتشان را از مدیران ملی هم داشتیم.

غضنفری با اشاره به پروژه فرودگاه قم اظهار کرد: این پروژه جزو فرصت‌های سرمایه گذاری قم نیست و مشکلات حقوقی دارد، گرچه سرمایه گذارانی آماده سرمایه گذاری در فرودگاه قم هستند.

وی ادامه داد: نیمی از منابع بانکی استان در اختیار بانک‌های خصوصی است، ولی نقش معناداری در تولید و توسعه قم ندارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم خاطرنشان کرد: چهار درصد جمعیت استان روستایی است، ولی رتبه قم در جذب تسهیلات اشتغال توسعه روستایی در کشور تک رقمی است.

انتهای پیام/ ۱۱۰

[ad_2]