[ad_1] قول رئیس فدراسیون سوارکاری به هیئت‌ها برای تخصیص بودجه به گزارش شهرکریمه مسعود خلیلی ظهر امروز در مجمع سالیانه هیئت سوارکاری قم که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با اشاره به تأمین زیرساخت‌های موردنیاز رشته سوارکاری در استان قم اظهار داشت: استان قم یکی از امیدهای رشته سوارکاری […]

[ad_1]

قول رئیس فدراسیون سوارکاری به هیئت‌ها برای تخصیص بودجه

قول رئیس فدراسیون سوارکاری به هیئت‌ها برای تخصیص بودجه

به گزارش شهرکریمه مسعود خلیلی ظهر امروز در مجمع سالیانه هیئت سوارکاری قم که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با اشاره به تأمین زیرساخت‌های موردنیاز رشته سوارکاری در استان قم اظهار داشت: استان قم یکی از امیدهای رشته سوارکاری در کشور بوده و با ایجاد زیرساخت‌های مناسب می‌تواند از سال ۹۹ برگزارکننده مسابقات کشوری در قم باشد.

وی تعامل بین مدیران استان برای برگزاری جشنواره‌های زیبایی را موردتوجه قرار داد و افزود: برای موفقیت در این حوزه نیازمند ایجاد زیرساخت‌های مناسب، آموزش و درنهایت شناسایی استعدادهای درخشان این رشته هستیم.

رئیس فدراسیون سوارکاری با تأکید بر حضور فعالانه زنان در این رشته  ادامه داد: هیئت سوارکاری قم باید شرایط لازم برای حضور فعال زنان در این رشته را فراهم کرده تا بتواند در دو بخش زنان و مردان در کشور فعال و درخشان ظاهر شود.

وی یکی از راه‌های شناخت استعدادهای درخشان در این رشته را دسترسی آسان عموم مردم به این رشته عنوان و خاطرنشان کرد: بسترهای لازم برای استفاده عموم و پرورش اسب‌های بومی و ارزان‌قیمت راهکاری بوده که می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

خلیلی از اختصاص اعتبار و بودجه در سال جاری به هیئت‌های ورزشی نیز خبر داد و گفت: متأسفانه پارسال به علت کمبود بودجه اعتباری به هیئت‌های ورزشی اختصاص داده نشد که امسال این مشکل رفع شده و بودجه لازم اختصاص داده می‌شود.

وی رشد نامتناسب بخش‌های مختلف این رشته را موردتوجه قرارداد و ابراز کرد: وجود بیش‌ازحد نیاز مربی و داور سوارکار در تهران نسبت به استان‌های دیگر نشان‌دهنده رشد نامتناسب بخش‌های مختلف این رشته بوده که استان‌های دیگر باید نسبت به جبران کمبود نیرو در استان خود اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس فدراسیون سوارکاری تعداد اسب‌های ورزشی شناسنامه‌دار در کشور را ۲۴ هزار اسب اعلام کرد و افزود: مدیران استانی تا رفع مشکل اعتباری سعه‌صدر  داشته و با برنامه‌ریزی در جهت کاهش مشکلات گام بردارند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]