×
×

شهرکریمه – قول مسوولان برای حمایت از بانوی پرافتخار ورزش قم

  • کد نوشته: 34325
  • [ad_1] قول مسوولان برای حمایت از بانوی پرافتخار ورزش قم به گزارش شهرکریمه رسول فرمانی‌ امروز به قول حمایت مسوولان استان قم از بانوی پرافتخار این هیأت ورزشی اشاره و اظهار کرد: در برنامه زنده شبکه نور قم که با عنوان پلاک ۱۶ در تیر ماه امسال برگزار شد، رئیس انجمن کلیوی و مدیر کل […]

    شهرکریمه – قول مسوولان برای حمایت از بانوی پرافتخار ورزش قم
  • [ad_1]

    قول مسوولان برای حمایت از بانوی پرافتخار ورزش قم

    قول مسوولان برای حمایت از بانوی پرافتخار ورزش قم

    به گزارش شهرکریمه رسول فرمانی‌ امروز به قول حمایت مسوولان استان قم از بانوی پرافتخار این هیأت ورزشی اشاره و اظهار کرد: در برنامه زنده شبکه نور قم که با عنوان پلاک ۱۶ در تیر ماه امسال برگزار شد، رئیس انجمن کلیوی و مدیر کل ورزش و جوانان استان قم قول مساعدت به منظور تهیه کلیه برای خانم ثریّا پارس‌لاری قهرمان چندین دوره مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی داده شد.

    وی افزود: قرار شد از سوی مدیر کل ورزش و جوانان مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای این منظور اختصاص داده شود، ضمن اینکه امور بیمارستانی و سایر هزینه‌ها را انجمن کلیوی استان قم تامین کند، ضمن اینکه از سوی نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی نیز قول تامین سایر هزینه‌های پیوند این قهرمان جهان را داریم.

    دبیر هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم در ادامه به رتبه‌بندی اخیر فدراسیون و ارتقاء جایگاه این هیأت اشاره و ابراز کرد: یقیناَ توسعه و پیشرفت این هیأت مرهون تلاش بی‌دریغ مسوولان خدوم و دلسوزی است که همواره در راستای ارتقاء این شهر قدم برداشته و خدمتگذاری را افتخاری بزرگ و وظیفه‌ای مهم برای خود می‌دانند.

     

    رتبه سوم قم در رتبه‌بندی هیات‌های برتر بیماران خاص ایران

    وی با اشاره به کسب مقام سوم این هیأت در ارزیابی و رتبه‌بندی فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضاء از هیات‌های استانی، اضافه کرد: هیأت قم در بین ۳۲ هیأت ورزشی فعال کشور در سال ۱۳۹۸ نتیجه تلاش تمام اعضا و همکاران و همچنین دلسوزی و حمایت مسوولان عزیز استان را کسب کرد.

    دبیر هیأت بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم خاطرنشان کرد: رتبه سومی سال ۱۳۹۸ در حالی نصیب هیأت قم شد که جایگاه هیأت در سال ۱۳۹۷ بین هیات‌های استانی پائین‌تر از رتبه پانزدهم بود و خوشبختانه در سال قبل همدلی و تلاش مجموعه هیأت با حمایت مسوولان قم منجر به رتبه سومی کشور شد.

     

    تعطیلی تمرینات و مسابقات ورزشی بیماران خاص به دلیل کرونا

    فرمانی تصریح کرد: بر خود وظیفه می‌دانم از تمامی مسوولان، مربیان، ورزشکاران، کادر هیأت رئیسه‌ و رئیس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم قدردانی کنم، زیرا پویایی هیأت موجب شده تا ۶ گروه از بیماران خاص، گوشه‌نشینی و انزوا را رها کرده و با حضور در محیط سالم و پاک ورزش برای سلامتی خود تلاش کنند.

    وی افزود: ما ابتدای امسال برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۹هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء را در کارگروه و نشست با معاونت توسعه ورزش و معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان برای تداوم روندی که در سال ۱۳۹۸ منجر به کسب رتبه سوم کشور شد، ارائه کردیم اما متاسفانه شیوع ویروس کرونا برنامه‌ها را به حالت تعلیق درآورد.

    فرمانی در پایان به بخش‌نامه تعطیلی تمامی رقابت‌های ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء اشاره و اظهار کرد: این بخش‌نامه از سوی فدراسیون به هیات‌های استانی ارسال و در آن تاکید شده به واسطه تداوم شیوع ویروس کرونا تمرینات و مسابقات تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

    انتهای پیام / ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.