[ad_1] قیمت‌ها در بازار سکه و طلا روزانه ۵ مرتبه تغییر می‌کند‌ به گزارش شهرکریمه محمد ملکیان با اشاره به ناآگاهی شهروندان از نحوه خریدوفروش طلای آب‌شده و شکایت به اتحادیه به دلیل گران‌فروشی طلافروشان تصریح کرد: به دلیل گران بودن طلا، شهروندان به خرید و پس‌انداز سکه و طلای آب‌شده رو آوردند، درحالی‌که این […]

[ad_1]

قیمت‌ها در بازار سکه و طلا روزانه ۵ مرتبه تغییر می‌کند‌

قیمت‌ها در بازار سکه و طلا روزانه ۵ مرتبه تغییر می‌کند‌

به گزارش شهرکریمه محمد ملکیان با اشاره به ناآگاهی شهروندان از نحوه خریدوفروش طلای آب‌شده و شکایت به اتحادیه به دلیل گران‌فروشی طلافروشان تصریح کرد: به دلیل گران بودن طلا، شهروندان به خرید و پس‌انداز سکه و طلای آب‌شده رو آوردند، درحالی‌که این کار بسیار اشتباه است زیرابه دلیل وجود فرمول‌های خاص، باید خریدوفروش طلای آب‌شده و سکه تنها میان طلافروشان انجام شود.

 وی با تأکید بر اینکه هر مثقال طلا میانگین روزانه بین ۴۰ هزار تومان تغییر می‌کند عنوان کرد: به دلیل نوسانات روزانه و گران شدن لحظه‎ای طلا، قدرت خرید بسیار کم شده و استقبال مردم از خرید طلا و جواهر به‌شدت کاهش‌یافته است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان قم با بیان اینکه در طول روز شاهد ۵ مرتبه نوسان در بازار سکه و طلا هستیم افزود: امروز طلا باقیمت هر گرم ۴۱۹ هزار تومان عرضه شد که در ساعت ۱۱ صبح به قیمت ۴۰۹ هزار تومان کاهش‌یافته و پس‌ازآن مجدد به قیمت ۴۱۵ هزار تومان افزایش یافت.

 وی با اشاره به نقش مستقیم دلالان در افزایش قیمت طلا و جواهر خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال جدید تخلفات چشمگیری و قابل‌پیگیری در صنف طلافروشان استان مشاهده نمی‌شود.

ملکیان ابراز کرد: طی جلسات متعدد در کمیسیون بازرسی هرروز یک‌مرتبه بازرسی از طرف اتحادیه و هر هفته یک‌مرتبه گشت مشترک با اتاق اصناف و اداره استاندارد در سطح شهر انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]