[ad_1] لزوم استفاده از ابزارهای جدید در امور تبلیغی/به تبلیغ سنتی اکتفا نکنیم به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام سیدمحمد واعظ موسوی در گردهمایی اعضای انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه که به مناسبت سی و هشتمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی در دارالقرآن این مفسر بزرگ قرآن برگزار شد با اشاره به راهپیمایی باشکوه مردم قم و […]

[ad_1]

لزوم استفاده از ابزارهای جدید در امور تبلیغی/به تبلیغ سنتی اکتفا نکنیم

لزوم استفاده از ابزارهای جدید در امور تبلیغی/به تبلیغ سنتی اکتفا نکنیم

به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام سیدمحمد واعظ موسوی در گردهمایی اعضای انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه که به مناسبت سی و هشتمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی در دارالقرآن این مفسر بزرگ قرآن برگزار شد با اشاره به راهپیمایی باشکوه مردم قم و دیگر شهرها در حمایت از نظام و رهبری اظهار کرد: مردم در این راهپیمایی صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

وی با اشاره به تاکیدات امام راحل در صحیفه نور بر مساله تبلیغات خاطرنشان کرد: ما باید بیشتر از تبلیغات استفاده کنیم چراکه آنقدر که دشمنان از این حربه استفاده می‌کنند از طرق دیگر استفاده نمی‌کنند.

رئیس انجمن تبلیغ حوزه علمیه با اشاره به تشکیل انجمن‌های علمی در حوزه همچون انجمن تبلیغ، تصریح کرد: برخی این تصور را دارند که این مجموعه هم در کنار مجموعه های اعزام مبلغ است ولی چنین ماموریتی ندارد بلکه انجمن متشکل از تعداد زیادی از استادان و فرهیختگان تبلیغ حوزه است.

وی با تاکید بر اینکه عمل یک مبلغ بسیار موثرتر از سخن او است گفت: به اعتبار اینکه مردم می‌بینند مبلغ آنچه را می‌گوید عمل می‌کند و پا جای پای ائمه می‌گذارد علاوه بر محتوای تبلیغ باید در عمل هم به این مسیر پایبند باشند.

واعظ موسوی با اذعان به اینکه امروز به تبلیغ سنتی نمی‌توان اکتفا کرد، خواستار استفاده از متدها و ابزارهای جدید در امور تبلیغی شد و افزود: حوزویان و دانشگاهیان که طلایه دار فرهنگی هستند باید همه تلاش خود را برای به کار گرفتن ابزار تبلیغ به کار بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه جایگاه حوزه و حوزویان باید در جامعه به خوبی تبیین شده باشد اظهار کرد: از بکارگیری عناوین معادل مانند ارشد و دکترا در حوزه باید بپرهیزیم زیرا توهین به حوزه است و حوزه خود مدارجی دارد و مقام معظم رهبری و مراجع هم در این زمینه نصایح لازم را داشته‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]