[ad_1] لزوم استفاده شهروندان از ظرفیت‌های خدمات الکترونیکی سامانه قم‌یار/تلاش برای افزایش خدمات بین دستگاهی در قم‌یار به گزارش شهرکریمه کوروش محمدحسینی با تشریح خدمات درگاه و پورتال شهرداری قم، اظهار داشت: در جهت ارتقای بستر جهت تربیت شهروند الکترونیک اقدامات خوبی انجام‌شده و شهرداری گام‌های مهمی در خصوص هوشمند سازی و توسعه زیرساخت‌های لازم […]

[ad_1]

لزوم استفاده شهروندان از ظرفیت‌های خدمات الکترونیکی سامانه قم‌یار/تلاش برای افزایش خدمات بین دستگاهی در قم‌یار

لزوم استفاده شهروندان از ظرفیت‌های خدمات الکترونیکی سامانه قم‌یار/تلاش برای افزایش خدمات بین دستگاهی در قم‌یار

به گزارش شهرکریمه کوروش محمدحسینی با تشریح خدمات درگاه و پورتال شهرداری قم، اظهار داشت: در جهت ارتقای بستر جهت تربیت شهروند الکترونیک اقدامات خوبی انجام‌شده و شهرداری گام‌های مهمی در خصوص هوشمند سازی و توسعه زیرساخت‌های لازم برای استفاده از خدمات الکترونیکی برداشته است.

رئیس سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری قم افزود: شهروندان از طریق درگاه خدماتی الکترونیکی می‌توانند از خدمات حوزه شهرسازی، خدمات شهری، عمران شهری، حمل‌ونقل، بازیافت، ترافیک و فرهنگی و اجتماعی بهره‌مند شوند.

محمدحسینی با بیان اینکه پرتال شهرداری و درگاه فضای مجازی، خدمت محور است و شهروندان می‌توانند با شهرداری در ارتباط باشند که دراین‌باره پنج درگاه عمده پیش‌بینی‌شده است، تصریح کرد: میز خدمت الکترونیکی قم یا قم‌یار یکی از خدمات مهم است که بر اساس دستورالعمل‌های سازمان بودجه و ریاست جمهوری تهیه‌شده است.

وی ادامه داد: قم‌یار همان فضایی گسترده ویژه خدمات الکترونیکی است و شهروندان می‌توانند بدون مراجعه حضوری و در محیطی امن با روش‌های آسان و سریع از خدمات و یا صدور مجوزی بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری قم خاطرنشان کرد: از طریق سامانه قمیار می‌توان به‌راحتی از خدماتی همچون صدور پروانه در احداث بنا و ساخت‌وساز، پروانه پایان کار، نقل‌وانتقال، درخواست از ۱۳۷، نصب بنر، ثبت امتیاز همیار پسماند و جستجوی درگذشتگان و امور مربوط به مدیریت شهری بهره‌مند شد.

محمدحسینی ادامه داد: در جلسه‌ای که در فرمانداری قم‌یار به‌عنوان اپلیکیشن استانی انتخاب و قرار شد کلیه خدمات از این سامانه ارائه‌شده تا بتوانیم با ادارات دیگر نیز همکاری کنیم.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]