[ad_1] لزوم نظارت بر قیمت گوشت در قصابی‌های قم به گزارش شهرکریمه مجتبی سبحانی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم و افزایش قیمت گوشت در ماه‌های گذشته اظهار کرد: مردم از مدیریت شهری توقع داشتند که با کاهش تعرفه کشتارگاه در کاهش قیمت گوشت نقش داشته باشد. وی افزود: این موضوع از طریق شهرداری در […]

[ad_1]

لزوم نظارت بر قیمت گوشت در قصابی‌های قم

لزوم نظارت بر قیمت گوشت در قصابی‌های قم

به گزارش شهرکریمه مجتبی سبحانی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم و افزایش قیمت گوشت در ماه‌های گذشته اظهار کرد: مردم از مدیریت شهری توقع داشتند که با کاهش تعرفه کشتارگاه در کاهش قیمت گوشت نقش داشته باشد.

وی افزود: این موضوع از طریق شهرداری در قالب یک لایحه به شورای شهر قم ارسال شد اما در وهله اول با آن مخالفت کردیم و استدلال ما این بود که کاهش تعرفه کشتارگاه تاثیری در کاهش قیمت گوشت نخواهد داشت.

 عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در کمیسیون خدمات شهری چند جلسه با اعضای اتحادیه قصابی‌ها داشتیم و به توافقی در این زمینه رسیدیم. طبق این توافق مدیریت شهری تعرفه کشتارگاه را کاهش می‌دهد در صورتی که در سطح شهر گوشت مرغوب به صورت چهار شقه به قیمت کیلویی ۹۵ هزار تومان به مردم عرضه شود.

وی با تاکید بر اینکه کاهش تعرفه کشتارگاه‌ها به شرط این کاهش قیمت صورت گرفته گفت: این موضوع  همانطور که پیش‌بینی می‌شد با اکثریت آرا درصحن رسمی شورا به تصویب رسیده و به شهرداری برای اقدام ابلاغ شد.

سبحانی در پایان خاطرنشان کرد: بدیهی است که پس از تصویب و ابلاغ این موضوع لازم است که هم مردم و دستگاه‌های نظارتی بر قیمت گوشت در تمام قصابی‌ها نظارت کنند تا اثر این مصوبه در جامعه دیده شود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]