×
×

شهرکریمه – ماسک برای کارمندان الزامی است/پذیرش ارباب رجوع بدون ماسک ممنوع

  • کد نوشته: 35845
  • [ad_1] ماسک برای کارمندان الزامی است/پذیرش ارباب رجوع بدون ماسک ممنوع به گزارش شهرکریمه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در نشست ستاد مدیریت بحران با گلایه از ۱۸ دستگاه استان درباره رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونایی بیان داشت: تردیدی نیست که رعایت این شیوه نامه ها نوعی از رعایت حق الناس است. […]

    شهرکریمه – ماسک برای کارمندان الزامی است/پذیرش ارباب رجوع بدون ماسک ممنوع
  • [ad_1]

    ماسک برای کارمندان الزامی است/پذیرش ارباب رجوع بدون ماسک ممنوع

    ماسک برای کارمندان الزامی است/پذیرش ارباب رجوع بدون ماسک ممنوع

    به گزارش شهرکریمه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در نشست ستاد مدیریت بحران با گلایه از ۱۸ دستگاه استان درباره رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونایی بیان داشت: تردیدی نیست که رعایت این شیوه نامه ها نوعی از رعایت حق الناس است.

    محمدرضا گروسی ادامه داد: با توجه به فعالیت بیش از ۵۰ کارگروه و کمیته در فعالیت های اجرایی استانداری و دیگر نهادهای اجرایی و همچنین در راستای تحقق دولت الکترونیک، می توان با تمهید زیرساخت های لازم در همه ادارات، جلسات بسیاری از این کارگروه ها و کمیته ها را به شکل غیرحضوری برگزار کرد.

    وی افزود: البته باید تدبیری هم اندیشیده شود که این جلسات غیرحضوری اولویت دار تلقی شده و در ارزیابی عملکردها نیز لحاظ شود.

    گروسی همچنین گفت: آمار نشان می دهد که شیوه نامه های بهداشتی و بویژه ماسک زدن توسط ۹۴ درصد از کارمندان و کارکنان ادارات استان رعایت می شود.

    در ادامه این نشست، استاندار قم با بیان این که ماسک نزدن ۶ درصد از کارمندان استان به هیچ وجه پذیرفته نیست تصریح کرد: الزام استفاده از ماسک در ادارات استان و در بین کارمندان باید به ۱۰۰ درصد برسد و این امر تنها یک توصیه نیست، بلکه یک الزام است.

    بهرام سرمست اضافه کرد: کارمندانی که ماسک نمی زنند باید به هیئت تخلفات معرفی شوند.

    وی ادامه داد: هم ماسک زدن همه کارمندان و کارکنان ادارات و هم عدم پذیرش ارباب رجوع بدون ماسک در ادارات، دو نکته ای است که باید توسط همه دستگاه های اجرایی استان مورد دقت نظر و توجه ویژه قرار گیرد.

    استاندار قم همچنین از معاون توسعه مدیریت و منابع خود خواست تا گزارش مبسوطی را در این موضوع و موضوعات مرتبط تهیه و در نشست بعدی ستاد مدیریت بحران استان ارائه کند.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.