[ad_1] مجوز احداث مجتمع‌های بین‌راهی قم باید با پیوست فرهنگی صادر شود به گزارش شهرکریمه سید موسی حسینی کاشانی در سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه قم در تالار امام جواد (ع) استانداری اظهار داشت: در فرایند صدور مجوز مجتمع‌های بین‌راهی متقاضیان سرمایه‌گذاری این واحدها هیچ‌گونه پیوست فرهنگی ارائه نمی‌کنند. وی بیان داشت: در […]

[ad_1]

مجوز احداث مجتمع‌های بین‌راهی قم باید با پیوست فرهنگی صادر شود

مجوز احداث مجتمع‌های بین‌راهی قم باید با پیوست فرهنگی صادر شود

به گزارش شهرکریمه سید موسی حسینی کاشانی در سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه قم در تالار امام جواد (ع) استانداری اظهار داشت: در فرایند صدور مجوز مجتمع‌های بین‌راهی متقاضیان سرمایه‌گذاری این واحدها هیچ‌گونه پیوست فرهنگی ارائه نمی‌کنند.

وی بیان داشت: در حالی یک مجتمع بین‌راهی در استان ایجاد می‌شود که بدون نمازخانه است و چون از قبل چنین امکاناتی برای آن پیش‌بینی‌نشده، هیچ‌کس حاضر به ساخت حتی یک نمازخانه ۱۲ متری نیست، و این مسئولیت بر عهده ارشاد قرار می‌گیرد و ما باید پاسخگو باشیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل قم نیز در این جلسه گفت: استعلام‌های پدافند غیرعامل و زیست‌محیطی جزو الزام‌های برنامه‌های چهارم، پنجم و ششم توسعه کشور است و طبق قانون هرگونه واگذاری زمین برای اجرای طرح مختلف ازجمله گردشگری بدون صدور این مجوزها امکان‌پذیر نمی‌باشد.

محمدحسن متقیان اظهار کرد: با توجه به زیرساخت‌های قم و خطرهای ناشی از حوادث و بلایای طبیعی برابر قانون بدون در نظر گرفتن مسائل پدافند غیرعامل امکان صدور مجوز را نداریم.

در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه قم که با حضور بهرام سرمست استاندار و حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنوری و احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و

همچنین مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، موضوع‌های مختلفی موردبررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ ۱۱۰

[ad_2]