[ad_1] محدودیت ترافیکی روز عید فطر در قم اجرا می‌شود به گزارش شهرکریمه سرهنگ حسن قیصری گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی برای عید فطر در سطح شهر قم تهمیدات ترافیکی ویژه‌ای را اجرا می‌کند. وی گفت: پلیس راهور با توجه به برگزاری نماز عید فطر در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و سایر مساجد و […]

[ad_1]

محدودیت ترافیکی روز عید فطر در قم اجرا می‌شود

محدودیت ترافیکی روز عید فطر در قم اجرا می‌شود

به گزارش شهرکریمه سرهنگ حسن قیصری گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی برای عید فطر در سطح شهر قم تهمیدات ترافیکی ویژه‌ای را اجرا می‌کند.

وی گفت: پلیس راهور با توجه به برگزاری نماز عید فطر در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و سایر مساجد و تکایای سطح شهر با توان صد درصدی تهمیدات ترافیکی خود را انجام می‌دهد.

سرپرست پلیس راهور استان قم ادامه داد: پلیس راهور با برنامه‌ریزی صحیح به برقراری نظم و امنیت ترافیکی، پاکسازی مسیرهای منتهی به حرم مطهر و برقراری محدودیت عبور و مرور در صورت نیاز در حوزه استحفاظی تا پایان مراسم نماز عید سعید فطر در مساجد و تکایای سطح شهر اقدام می‌کند.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی عید فطر افزود: محدودیت توقف وسایل نقلیه از ۲ ساعت قبل از آغاز نماز عید فطر از تقاطع عمار یاسر- آذر به سمت بازار و بلعکس و نیز از سمت تقاطع حجتیه بهار به سمت انتهای بلوار بهار برقرار می‌شود.

سرهنگ قیصری ضمن درخواست از رانندگان برای همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: رانندگان برای پارک وسایل نقلیه از پارکینگ‌های سطح شهر استفاده و در صورت امکان جهت حضور در حرم مطهر با وسایل نقلیه عمومی حرکت کنند.

انتهای پیام / ۱۱۳

[ad_2]