[ad_1] مدارس قم در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی بازرسی می شوند به گزارش شهرکریمه محسن رمضان بیگی اظهار داشت: دستورالعمل بهداشتی در نظر گرفته شده به فضا، رفتار دانش آموز و فاصله اجتماعی در ورود و خروج دانش آموزان تاکید دارد. معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قم ماسک […]

[ad_1]

مدارس قم در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی بازرسی می شوند

مدارس قم در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی بازرسی می شوند

به گزارش شهرکریمه محسن رمضان بیگی اظهار داشت: دستورالعمل بهداشتی در نظر گرفته شده به فضا، رفتار دانش آموز و فاصله اجتماعی در ورود و خروج دانش آموزان تاکید دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قم ماسک زدن دانش آموزان، کادر اداری و آموزشی را الزامی دانست و افزود: در دستورالعمل تاکید شده که هر دانش آموز باید در مدرسه در شعاع یک متری از دیگر دانش آموزان قرار گیرد.

وی بیان کرد: مدت زمان کلاس‌ها برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی ۲۵ دقیقه، سایر دوره‌های ابتدایی ۳۰ دقیقه و دوره اول و دوم متوسطه ۳۵ دقیقه است.

رمضان بیگی با بیان اینکه مواد ضد عفونی به متولیان داده شده است، افزود: متولیان مدارس موظفند در پایان هر روز کاری مدرسه را ضد عفونی کنند.

وی بیان کرد: اکیپ‌های آموزش و پرورش و مرکز بهداشت به صورت مرتب وضعیت مدارس را از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت می‌کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: سرانه بهداشتی اختصاص داده شده به مدارس در اردیبهشت ماه ۲ میلیارد تومان بوده است و روز گذشته نیز ۵۷۰ میلیون تومان برای کل واحدهای آموزشی در نظر گرفته شد.

وی در خصوص برگزاری زنگ ورزش افزود: برگزاری ورزش‌های تجمعی ممنوع است و معلم ورزش نباید ورزش‌های تجمعی را اجرا کند.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]