×
×

شهرکریمه – مدیرکل تبلیغات قم: بستن مساجد ناشی از رویکرد “حذف خدا از زندگی بشر” است

  • کد نوشته: 29401
  • [ad_1] مدیرکل تبلیغات قم: بستن مساجد ناشی از رویکرد “حذف خدا از زندگی بشر” است به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام رضا عزت زمانی در این متن آورده است: امروز با خون دل و غمی جانکاه، پیشنهاد تعطیلی نماز جماعت مسجدی را دادم که با رعایت تمام ضوابط و امورات بهداشتی و چارچوب های ابلاغیه سلامت […]

    شهرکریمه – مدیرکل تبلیغات قم: بستن مساجد ناشی از رویکرد “حذف خدا از زندگی بشر” است
  • [ad_1]

    مدیرکل تبلیغات قم: بستن مساجد ناشی از رویکرد "حذف خدا از زندگی بشر" است

    مدیرکل تبلیغات قم: بستن مساجد ناشی از رویکرد “حذف خدا از زندگی بشر” است

    به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام رضا عزت زمانی در این متن آورده است: امروز با خون دل و غمی جانکاه، پیشنهاد تعطیلی نماز جماعت مسجدی را دادم که با رعایت تمام ضوابط و امورات بهداشتی و چارچوب های ابلاغیه سلامت مساجد در ایام کرونا ، اقامه شعائر می کرد.

    همه ما تابع دستورات کلان نظام برای غلبه بر مسائل و مشکلات پیش روی انقلاب هستیم.

    می دانیم که این روزها هم خواهد گذشت و حرم و هیأت و مسجد، پر شور تر از گذشته به زندگی ما باز خواهد گشت.

    اما آنچه می نویسم روایتی از قصه پر غصه نظام کارشناسی و تصمیم گیری در این کشور است (خیلی هم ربطی به دولت و تفکر سیاسی خاصی ندارد!! ) که هرچند تصمیم گیرانش لباس روحانیت هم دارند و یقه هم می بندد و گاهی پیشانی های پینه بسته دارند اما ذهن و دل و دست تصمیم سازشان گرفتار مغز افزاری است که « خدا را از زندگی بشر حذف کرده است.»

    نظام کارشناسی که سلامت جسمی و حتی معیشتی را( البته از نوع سخیف و فضاحت بارش) می بیند اما سلامت روحی و معنوی و اتصالش به مبداء لایزال را نه

    نه می بیند و نه می فهمد….

    علمای اسلام به داد اسلام برسید…

    نه اینکه بازار و درس تعطیل کنید و به خیابان بریزید.

    نه اینکه جلوی درب بسته مصلی نماز جمعه سرخود اقامه کنید!!!

    نه اینکه جلوی حرم، درب بشکنید و سینه چاک دهید!!! بلکه حرف امام جامعه را که از ما مطالبه کرد تا نظامات صحیح اداره کشور مبتنی بر دین و کارشناسی دینی است را بسازیم تا نظام اسلامی مجبور نباشد گردن خود را جلوی تفکرات دیگران کج کند.

    فَلَا تُطِعِ الْکَافِرِینَ وَجَاهِدْهُمْ بِهِ جِهَادًا کَبِیرًا(فرقان/۵۲)

    پ.ن.

    ۱.اولین خطاب این وجیزه، من بی مقدار هستم که به درگاهش پناه می برم از عذاب الهی بابت همه کوتاهی ها

    ۲.تفألی به قرآن زدم.صفحه ۱۰۳ / سوره نساء / آیه ۱۵۵

    فَبِما نَقْضِهِمْ میثاقَهُمْ وَ کُفْرِهِمْ بِآیاتِ اللهِ‌ وَ قَتْلِهِمُ الْأَنْبِیاءَ بِغَیْرِ حَقٍّ وَ قَوْلِهِمْ قُلُوبُنا غُلْفٌ بَلْ طَبَعَ اللهُ‌ عَلَیْها بِکُفْرِهِمْ فَلا یُؤْمِنُونَ إِلاَّ قَلیلاً

    …..

    تا آخر این صفحه قرآن را بخوانید، به نظرم شرح حال امروز ماست…

    به گزارش ایرنا، به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، ستاد مرکزی مبارزه با کرونا در کشور در راستای به حداقل رساندن اجتماع های عمومی، بستن اعتاب مقدس از جمله حرم رضوی، حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و سایر مراکز اجتماع را لازم دانست که با مخالفت هایی توسط برخی افراد مواجه شد که منجر به هتک حرمت عده ای به حرم حضرت معصومه(س) و شکستن یکی از درهای ورودی این آستان مقدس برای حضور در حرم شد. این رفتار با انتقادهای فراوانی نیز مواجه شد. همچنین با تصمیم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، اقامه نماز جمعه از سه هفته قبل تا کنون به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در مراکز استان ها و اکثر شهرستان ها لغو شد.

    درخصوص برگزاری نمازجماعت در مساجد قم اما مسوولان مربوطه در استان اعلام کردند که تصمیم بر عهده متولیان هر مسجد گذاشته شده است تا بر اساس شرایط بهداشتی و امکانات مسجد اقدام کنند، امری که باعث شد طی روزهای اخیر گزارش هایی در خصوص برگزاری نمازجماعت در بسیاری از مساجد شهر قم منتشر شود. 

    رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تا ساعت ۱۴ روز دوازدهم فروردین ماه ۴۴ هزار و ۶۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۸۹۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۴ هزار و ۶۵۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

    شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.