×
×

شهرکریمه – مدیرکل راهداری: پایانه بار در قم احداث می‌شود

  • کد نوشته: 20992
  • [ad_1] مدیرکل راهداری: پایانه بار در قم احداث می‌شود به گزارش شهرکریمه ابوالفضل جمالی افزود: پایانه بار استان در شهرک حمل‌ونقل احداث و از این طریق به یکی از مهم‌ترین خواسته های های رانندگان استان پاسخ داده می‌شود. وی در ادامه افزود: ایجاد امنیت و آمدوشد ایمن و ارزان برای مردم رویکرد اصلی اداره کل […]

    شهرکریمه – مدیرکل راهداری: پایانه بار در قم احداث می‌شود
  • [ad_1]

    مدیرکل راهداری: پایانه بار در قم احداث می‌شود

    مدیرکل راهداری: پایانه بار در قم احداث می‌شود

    به گزارش شهرکریمه ابوالفضل جمالی افزود: پایانه بار استان در شهرک حمل‌ونقل احداث و از این طریق به یکی از مهم‌ترین خواسته های های رانندگان استان پاسخ داده می‌شود.

    وی در ادامه افزود: ایجاد امنیت و آمدوشد ایمن و ارزان برای مردم رویکرد اصلی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است و افزایش ایمنی جاده‌ها به‌صورت مستمر دنبال می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: توسعه و نصب نیوجرسی برای کاهش تلفات تصادف‌های جاده‌ای در دستور کار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم است.

    جمالی عنوان کرد: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در ۳۰ کیلومتر از آزادراه قم-تهران نیوجرسی نصب‌کرده و تا پایان شهریورماه سال جاری نیز ۱۵ کیلومتر دیگر مجهز به نیوجرسی می‌شود.

    وی اضافه کرد: با برگزاری مناقصه و انتخاب سرمایه‌گذار در تمام مسیر آزادراه قم-تهران نیوجرسی برای افزایش ایمنی این محور نصب خواهد شد.

    وی همچنین با اشاره به مشکلات کمربندی قم بیان کرد: با توافق با شهرداری و مسئولان استان، اداره کل راهداری قم ۶ کیلومتر نیوجرسی در طول مسیر ۱۲ کیلومتری این محور نصب‌کرده است.

    حمالی ادامه داد: شهرداری قم نیز به‌زودی عملیات نصب ۶ کیلومتر نیوجرسی در باقی‌مانده این محور را انجام خواهد داد.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: توزیع آسفالت استاندارد و مناسب در مسیر دسترسی به روستای راهجرد به طول ۸ کیلومتر در دست اقدام است.

    وی اضافه کرد: پاک‌سازی محورهای مواصلاتی استان، شست و شوی تابلوها، گشت زنی شبانه کارکنان راهدارخانه‌ها و کنترل ایمنی ناوگان حمل‌ونقل عمومی به‌صورت مستمر در حال انجام است.

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم تاکید کرد: برای کاهش آمار تلفات تصادف‌های روستایی، طرح‌ها و دوره‌های آموزشی در راستای فرهنگ‌سازی انجام و کلاه ایمنی به موتورسیکلت‌سوارهای این مناطق اهدا شده است.

    وی اضافه کرد: با این اقدام‌های انجام‌شده تا ۳۰ درصد تصادف‌ها و تلفات جاده‌های روستایی قم کاهش پیداکرده است.

    وی ادامه داد: همچنین در تمامی مدارس حاشیه راه‌های استان دوره‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی عبور و مرور از خیابان برگزارشده است.

    جمالی همچنین اظهار داشت: کنترل پایانه‌های مسافربری و ایجاد سفر امن برای مسافران، شانه سازی جاده‌های روستایی و شهرهای تابع قم از دیگر اقدام‌های انجام‌شده در ماه‌های گذشته است.

    وی تاکید کرد: استان قم در کنترل نارضایتی کامیون داران در سال ۹۷موفق عمل کرده و بارنامه‌های صادرشده در قم فقط ۳۰ درصد کاهش پیدا کرد.

    وی اضافه کرد: در دوران اعتصاب رانندگان سال ۹۷، هیچ‌گونه تجمع و اعتصابی در قم اتفاق نیفتاده و روال صدور بارنامه مانند گذشته ادامه یافت.

    وی در ادامه خاطرنشان کرد: تامین لاستیک ماشین‌آلات سنگین بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده و توزیع آن بر عهده اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است.

    وی بیان کرد: هر راننده‌ای که کالاهای مصرفی و اساسی استان را از بنادر کشور به قم حمل کند دو حلقه لاستیک به‌عنوان تشویق هدیه می‌گیرد.

    جمالی بیان کرد: در بخش اتوبوس‌های برون‌شهری نیز هیچ‌گونه کمبودی در رابطه با تامین لاستیک وجود نداشته و لاستیک به مقدار نیاز در استان وجود دارد.

    وی با اشاره به نوسازی اتوبوس‌های برون‌شهری گفت: ۸۰ درصد از قیمت اتوبوس برای امر نوسازی توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به‌صورت تسهیلات پرداخت می‌شود.

    جمالی خاطرنشان کرد: تا پایان شهریورماه سال جاری تلاش می‌شود تا عوارضی قم-کاشان نیز به‌صورت کامل الکترونیکی شود.

    انتهای پیام/ ۱۱۰

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.