[ad_1] مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم در قم برگزار می‌شود به گزارش شهرکریمه هادی افراسیابی اظهار داشت:برگزاری یادواره شهدا از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار است و باید به ترویج فرهنگ شهادت در جامعه بپردازیم. وی با اشاره به برگزاری یادواره شهید ابراهیم رشید افزود: هم زمان با سال روز شهادت امام صادق(ع) این مراسم […]

[ad_1]

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم در قم برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم در قم برگزار می‌شود

به گزارش شهرکریمه هادی افراسیابی اظهار داشت:برگزاری یادواره شهدا از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار است و باید به ترویج فرهنگ شهادت در جامعه بپردازیم.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهید ابراهیم رشید افزود: هم زمان با سال روز شهادت امام صادق(ع) این مراسم ساعت۱۸ و با حضور خانواده معظم شهدا درمسجد ۱۴ معصوم روستای صرم برگزار می شود.

 عضو ستاد یادواره شهدای روستای صرم تصریح کرد: سردار محمدرضا فلاح زاده معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه پاسداران سخنران این مراسم است و حاج ابوذر بیوکافی نیز در این مراسم به مدیحه سرایی می پردازد.

افراسیابی خاطرنشان کرد:شهید  ابراهیم رشید فرزند غلامعلی اصالتاً اهل روستای صرم قم بود و پیش‌ازاین بار‌ها برای دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) در سوریه حضور یافته بود و سرانجام روز یکشنبه ۱۰ تیرماه سال ۹۷ در سن ۳۲ سالگی در حین انجام مأموریت مستشاری در تدمر سوریه به همرزمان شهیدش پیوست و پیکر پاک ایشان در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]