[ad_1] مردم از حساسیت خود در رعایت مسائل بهداشتی غفلت نکنند به گزارش شهرکریمه محمد رضا قدیر با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در قم اظهار داشت: افراد بستری در بیمارستان‌ها را افراد مسن و یا دارای بیماری زمینه‌ای تشکیل می دهند. وی افزود: ویروس کرونا همچنان یک بیماری خطرناک است و مردم نباید […]

[ad_1]

مردم از حساسیت خود در رعایت مسائل بهداشتی غفلت نکنند

مردم از حساسیت خود در رعایت مسائل بهداشتی غفلت نکنند

به گزارش شهرکریمه محمد رضا قدیر با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در قم اظهار داشت: افراد بستری در بیمارستان‌ها را افراد مسن و یا دارای بیماری زمینه‌ای تشکیل می دهند.

وی افزود: ویروس کرونا همچنان یک بیماری خطرناک است و مردم نباید از توجه و حساسیت خود در رعایت مسائل بهداشتی غفلت کرده و باید از ماسک و دستکش استفاده کرده و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: به جریان درآمدن چرخه اقتصادی به همراه چرخه سلامت مانع شیوع دوباره ویروس کرونا می شود و این روش در بسیاری از کشورها مانند انگلستان نیز در حال اجرا بوده و مانع شیوع دوباره ویروس کرونا در جامعه شده است.

قدیر نحوه بازگشت به شرایط عادی و حذف محدودیت‌های اجتماعی در ایران را موردتوجه قرارداد و خاطر نشان کرد: مدلی که در ایران برای راه‌اندازی بازارهای اقتصادی به‌صورت پله کانی به همراه پروتکل‌های بهداشتی اجرا شد در دنیا بی‌نظیر شناخته‌شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]