[ad_1] مردم باید از آرای نمایندگان خود مطلع باشند به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری جمعه شب در مراسم پرسش و پاسخ از نامزدهای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم که به همت مجمع یاوران انقلاب اسلامی استان قم در تکیه شاه خراسان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه یک خود […]

[ad_1]

مردم باید از آرای نمایندگان خود مطلع باشند

مردم باید از آرای نمایندگان خود مطلع باشند

به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری جمعه شب در مراسم پرسش و پاسخ از نامزدهای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم که به همت مجمع یاوران انقلاب اسلامی استان قم در تکیه شاه خراسان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه یک خود تحریمی در کشور حاکم شده است، اظهار کرد: ماشین کشور از حرکت ایستاده است و باید علت آن را پیدا کنیم.

وی افزود: باید بررسی کنیم که مشکل این عدم حرکت از خرابی جاده، خرابی ماشین حکومت و یا خرابی راننده این ماشین است و سپس در راستای رفع این مشکل اقدام کنیم.

کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای استیضاح رئیس جمهور نباید از رهبری هزینه کنیم.

وی با بیان اینکه نماینده شرعا و قانونا وظیفه دارد مسائل موکل خود که مردم هستند را پیگیری کنند، خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن طرح شفافیت آرای نمایندگان مردم می‌توانند از رای نمایندگان خود مطلع شوند و بدانند چه کسانی حامی آن‌ها و چه کسانی مخالف آن‌ها هستند.

ذوالنوری با اشاره به اینکه در موضوع فرودگاه قم یک تنگ نظری وجود دارد، تصریح کرد: بنده اعتقاد دارم اگر سرمایه‌گذار فعلی را حمایت کنیم می‌توانیم این پروژه را به سرانجام برسانیم.

وی با بیان اینکه سند راهبردی با ۱۷ هدف توسط رئیس جمهور به امضا رسید، یادآور شد: مقام معظم رهبری در این موضوع افشاگری کردند و اجازه ادامه این موضوع را ندادند که اگر این اتفاق رقم نمی‌خورد امروزه بلاهای بسیاری سر مردم نازل می‌شد.

انتهای پیام/۱۱۱

[ad_2]