[ad_1] مسافرت به مناطق قرمز عامل افزایش شیوع کرونا در قم به گزارش شهرکریمه دکتر محمدرضا قدیر صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری، مقابله و مبارزه با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار کرد: در هفته اخیر شاهد پیک افزایشی مبتلایان به کووید۱۹ بودیم که میزان مراجعان و بستری‌ها را بیشتر کرد اما طی […]

[ad_1]

مسافرت به مناطق قرمز عامل افزایش شیوع کرونا در قم

مسافرت به مناطق قرمز عامل افزایش شیوع کرونا در قم

به گزارش شهرکریمه دکتر محمدرضا قدیر صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری، مقابله و مبارزه با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار کرد: در هفته اخیر شاهد پیک افزایشی مبتلایان به کووید۱۹ بودیم که میزان مراجعان و بستری‌ها را بیشتر کرد اما طی دو روز گذشته روند ثابتی را داریم.

وی بیان کرد: اغلب افرادی که در دوران شیوع مجدد ویروس به مراکز درمانی مراجعه کردند یا مسافرت رفته و یا از مسافران مناطق قرمز استقبال کرده بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: فصل پاییز که معمولا بیماری آنفلوآنزا نوع A و B را داشتیم در پیش رو است که متاسفانه امسال باید همراه با بیماری کووید۱۹ آن را تجربه کنیم.

وی یادآور شد: شستشوی کامل دست، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در مجامع عمومی همیشه توصیه می‌شود و از شهروندان انتظار داریم این مسائل را رعایت کنند.

قدیر گفت: در فاصله گذاری اجتماعی استان قم یکی از استان‌های موفق در کشور بود که انتظار داریم همواره مردم رعایت کنند و رسانه‌ها نیز در این راستا کمک جامعه سلامت باشند.

وی ادامه داد: هر بیمارستانی باید بخشی از بیمارستان را به بیماران کووید۱۹ اختصاص دهد تا در صورت بروز هر گونه شیوع مجدد، بتوانیم بیماری را کنترل کنیم.

انتهای پیام/۱۱۱

[ad_2]