[ad_1] مسمومیت خانواده پنج نفره قمی با گاز مونواکسیدکربن به گزارش شهرکریمه فراهانی،سخنگوی اورژانس قم اظهار کرد:ساعت ۲۳ دیشب اعضای خانواده‌ای پنج نفره درمنزلی در خیابان امامزاده ابراهیم قم به علت استنشاق گاز مونواکسیدکربن راهی بیمارستان شدند. او در خصوص جزئیات حادثه افزود:نقص ایمنی واشکال در خروجی و اتصالات بخاری نتیجه اش سوختن ناقص ودر […]

[ad_1]

مسمومیت خانواده پنج نفره قمی با گاز مونواکسیدکربن

مسمومیت خانواده پنج نفره قمی با گاز مونواکسیدکربن

به گزارش شهرکریمه فراهانی،سخنگوی اورژانس قم اظهار کرد:ساعت ۲۳ دیشب اعضای خانواده‌ای پنج نفره درمنزلی در خیابان امامزاده ابراهیم قم به علت استنشاق گاز مونواکسیدکربن راهی بیمارستان شدند.

او در خصوص جزئیات حادثه افزود:نقص ایمنی واشکال در خروجی و اتصالات بخاری نتیجه اش سوختن ناقص ودر نتیجه تولید گاز سمی مونواکسید کربن بود که منجر به اختلال در سطح هوشیاری اعضای این خانواده شد.

سخنگوی اورژانس قم گفت:خوشبختانه باتماس به موقع با اورژانس ۱۱۵ بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد وپس از انجام اقدامات اولیه درمانی  مصدومان  به بیمارستان منتقل شدند.

امسال قاتل خاموش جان ۳۱۴ تن در کشور را گرفت

سخنگوی اورژانس قم  بیان کرد: قاتل خاموش در هشت ماه نخست امسال جان ۳۱۴ نفر  در کشور را گرفت که خوشبختانه آمار مرگ و میر با گاز مونواکسید در  قم و خراسان جنوبی درمیان استان‌های کشور تاکنون صفر اعلام شده این درحالی است که در وضعیت مشابه پارسال  استان قم ۳ فوتی داشته است.

او ادامه داد: تاکنون در استان قم چندین مورد اختلال و کاهش سطح هوشیاری داشته ایم که خوشبختانه یا در محل درمان شدندو یا به بیمارستان منتقل و مداوا شدند.

فراهانی گفت: اولین ومهم‌ترین اقدام در  برخورد با افرادی که دچارمسمومیت با گازمونواکسید کربن  شده اند،خروج فرد از فضایی که مسموم شده  و رساندن هوای تازه به او  و هم زمان  باحفظ خونسردی تماس با اورژانس ۱۱۵ ودادن آدرس دقیق محل حادثه است.

انتهای پیام/ ۱۱۰

[ad_2]