×
×

شهرکریمه – مشاوران بهزیستی قم برای آرامش بخشی به مردم آماده پاسخگویی هستند

  • کد نوشته: 28204
  • [ad_1] مشاوران بهزیستی قم برای آرامش بخشی به مردم آماده پاسخگویی هستند به گزارش شهرکریمه مهدی پهلوانی با تقدیر از خدمات کلیه ارگان‌ها و دستگاه ها وخصوصا کادر درمانی جهت کنترل و پیشگیری از شیوع این بیماری خاطرنشانکرد: بهزیستی استان قم نیز به همین منظور با تقویت مرکز صدای مشاور از ساعت هشت تا۲۰ پاسخگوی […]

    شهرکریمه – مشاوران بهزیستی قم برای آرامش بخشی به مردم آماده پاسخگویی هستند
  • [ad_1]

    مشاوران بهزیستی قم برای آرامش بخشی به مردم آماده پاسخگویی هستند

    مشاوران بهزیستی قم برای آرامش بخشی به مردم آماده پاسخگویی هستند

    به گزارش شهرکریمه مهدی پهلوانی با تقدیر از خدمات کلیه ارگان‌ها و دستگاه ها وخصوصا کادر درمانی جهت کنترل و پیشگیری از شیوع این بیماری خاطرنشانکرد: بهزیستی استان قم نیز به همین منظور با تقویت مرکز صدای مشاور از ساعت هشت تا۲۰ پاسخگوی تماس های همشهریان است.

    وی افزود: مشاورین ما دارای تخصص‌های ارائه مشاوره درزمینه خانواده، امور تربیتی، تحصیلی، کودکان و نوجوانان، ازدواج، اختلالات روانی و …هستند و روزانه به بیش از ۱۲۰ مورد تماس پاسخ می‌دهند.

    وی ضمن دعوت از کلیه همشهریان به آرامش افزود: توجه به توصیه های بهداشتی و پیشگیری، حضور در منزل به عنوان امن ترین مکان، پرهیز از مسافرت و همچنین استفاده از خدمات مشاوره ای تلفنی از جمله بهترین اقدامات در این دوره زمانی است.

    به گزارش ایرنا، کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت تا روز سه‌شنبه بیستم اسفندماه، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور را ۸۰۴۲ نفر و تعداد بهبودیافتگان را ۲۷۳۱ تن برشمرد و افزود: مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۲۹۱ مورد رسید. تهران با  ۲۱۱۴ نفر در صدر مبتلایان به کرونا قرار دارد و مازندران با ۸۸۶ و قم با ۷۵۱ مورد در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.

    مردم باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

    شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی (پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام) و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند        

    انتهای پیام/۱۱۱ 

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.