[ad_1] مشکلات جامعه ایثارگری قم با جدیت برطرف شود به گزارش شهرکریمه جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران با حضور بهرام سرمست استاندار و حسین همراهی مشاور وزیر کشور در سالن جلسات استانداری برگزار شد. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم در این جلسه اظهار داشت: رویه کلی استان در رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های […]

[ad_1]

مشکلات جامعه ایثارگری قم با جدیت برطرف شود

مشکلات جامعه ایثارگری قم با جدیت برطرف شود

به گزارش شهرکریمه جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران با حضور بهرام سرمست استاندار و حسین همراهی مشاور وزیر کشور در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم در این جلسه اظهار داشت: رویه کلی استان در رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های جامعه ایثارگری قم مطلوب و رضایت‌بخش ارزیابی می‌شود.

سید جواد هاشمی تأکید کرد: آن چیزی که مسلم است اینکه عزت و استقلال امروز ایران مدیون مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران بوده و نباید از کنار مشکلات و دغدغه‌های آن به‌راحتی عبور کرد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران دولتی قم در رسیدگی به مشکلات خانواده‌های جامعه ایثارگری همت بیشتری داشته باشند، استان قم ۶ هزار و ۱۱ هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده است.

مجمع مشورتی جامعه ایثارگری در شهرداری قم تشکیل شد

مشاور ایثارگران شهرداری قم نیز ادامه این جلسه، ابراز کرد: برای رسیدگی به مشکلات و مطالبات جامعه ایثارگری شاغل در شهرداری قم، مجمع مشورتی ویژه تشکیل و تمام مسائل مربوط در این زمینه در آن سنجیده می‌شود.

طوبی حجازی ادامه داد: در شهرداری قم درمجموع بیش از ۴۷۰ نیروی ایثارگر مشغول فعالیت هستند، تمام حقوق و مطالبات جامعه ایثارگری شهرداری در ماه‌های اخیر پرداخت‌شده است.

  

وی با اشاره به مهم‌ترین اهداف مجمع مشورتی جامعه ایثارگری شهرداری قم گفت: توانمندسازی ایثارگران مهم‌ترین هدفی بوده که در این مجمع مشورتی دنبال می‌شود.

مشاور ایثارگران شهرداری قم ادامه داد: برای ترویج روحیه شهادت، برنامه‌های متعدد یادواره شهدا توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری در طول سال برگزار می‌شود، توسعه موزه‌های ویژه شهدا نیز در دستور کار شهرداری قم قرارگرفته است.

انقلاب اسلامی یک حادثه بزرگ فرهنگی بود

مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور نیز در این جلسه، ادامه داد: حقیقت این بوده کشور در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار دارد که الزامات ویژه خود را دارد اما می‌توان از فرصت این جنگ شدید اقتصادی برای ایجاد اتحاد و وحدت بیشتر ملی استفاده کرد.

حسین همراهی با اشاره به عوامل اصلی دشمنی امریکا با ایران ابراز کرد: انقلاب ایران در نوع خود یک حادثه بزرگ فرهنگی بوده که غرب به‌شدت از نفوذ و اشاعه آن به کشورهای منطقه هراس دارد، علت تمام ماجراجویی‌های غرب و آمریکا از ابتدای انقلاب تاکنون به دلیل ترس از نفوذ فرهنگی انقلاب است.

مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور ادامه داد: بزرگ‌ترین قدمی که مجلس در حق ایثارگران برداشته، تصویب قانون جامع خدمات دائمی بوده که برای اجرای کامل آن برخی مقاومت‌ها وجود داشته اما ازآنجایی‌که قانون مصوب مجلس است باید به‌صورت کامل اجرا شود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]