[ad_1] مشکلی در تامین ماسک نداریم/اهتمام بیشتر مردم به رعایت مسائل بهداشتی به گزارش شهرکریمه محمدرضا قدیر در خصوص شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: ما شاهد یک پیک بیماری‌های تنفسی ظرف سه چهار روز اخیر بودیم و در بررسی‌های صورت گرفته دو مورد منجر به فوت شد و آزمایشات اولیه مشخص شد که دو نفر […]

[ad_1]

مشکلی در تامین ماسک نداریم/اهتمام بیشتر مردم به رعایت مسائل بهداشتی

مشکلی در تامین ماسک نداریم/اهتمام بیشتر مردم به رعایت مسائل بهداشتی

به گزارش شهرکریمه محمدرضا قدیر در خصوص شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: ما شاهد یک پیک بیماری‌های تنفسی ظرف سه چهار روز اخیر بودیم و در بررسی‌های صورت گرفته دو مورد منجر به فوت شد و آزمایشات اولیه مشخص شد که دو نفر از نظر کرونا مثبت هستند ولی هنوز نتیجه تست‌های ژنتیک اعلام نشده است.

وی بیان کرد: قرار بر این بود با مردم صادق باشیم و همین که برای خودمان نتایج آزمایشات اولیه مشخص شد مسئله را به مردم اطلاع دادیم؛ بیمارستان به عنوان مرکز بیماران ویروسی در نظر گرفته شده و یک بیمارستان نیز قرار است که پشتیبان باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه مردم باید آرامش داشته باشند اظهار کرد: مردم دست‌های خود را مرتبط شستشو کرده و از حضور اجتماعات پرهیز کنند و نسبت به رعایت نکات بهداشتی اهتمام داشته باشند تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.

وی با بیان اینکه مردم نگران تامین ماسک نباشند یادآور شد: مردم بدانند وقتی که در معرض بیماری نیستند نیازی به ماسک ندارند چراکه خود ماسک می‌تواند عامل عفونت باشد.

قدیر با بیان اینکه اگر ماسک لازم باشد دپو کافی به اندازه لازم وجود دارد یادآور شد: وضعیت از سوی وزیر و معاونان در حال بررسی است و امیدواریم بتوانیم در اسرع وقت این بیماری را در قم کنترل کنیم.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]