[ad_1] مصدومیت ۲۱ نفر در حوادث جاده‌ای و کوهستانی در قم به گزارش شهرکریمه هادی سلیمی با تشریح فعالیت‌های معاونت امداد و نجات از اول تا ۱۳ آذر ماه عنوان کرد: مجموع کل حوادث به وقوع پیوسته در این مدت ۸ مورد بود که این حوادث شامل ۷ حادثه جاده ای و یک حادثه کوهستانی […]

[ad_1]

مصدومیت 21 نفر در حوادث جاده‌ای و کوهستانی در قم

مصدومیت ۲۱ نفر در حوادث جاده‌ای و کوهستانی در قم

به گزارش شهرکریمه هادی سلیمی با تشریح فعالیت‌های معاونت امداد و نجات از اول تا ۱۳ آذر ماه عنوان کرد: مجموع کل حوادث به وقوع پیوسته در این مدت ۸ مورد بود که این حوادث شامل ۷ حادثه جاده ای و یک حادثه کوهستانی است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم افزود: در این حوادث ۲۱ نفر حادثه دیده اند که شامل ۱۷ نفر در حوادث جاده‌ای و ۴ نفر در حوادث کوهستانی است.

وی مجموع کل تیم های عملیاتی اعزام شده در این مدت را ۹ تیم برشمرد و خاطرنشان کرد: ۲۷ نفر نیروهای عملیاتی در این تیم‌ها حضور داشتند و یک دستگاه آمبولانس نیز برای انجام عملیات اعزام شد.

سلیمی بیان کرد: مجموع کل عملیات رها سازی انجام شده در مدت ۱۳ روز یک مورد گزارش شد و هیچ گونه عملیات اطفاء در این مدت نداشته ایم.

وی اظهار کرد: میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده ای یعنی از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت ۸ دقیقه و میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای یعنی از اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه نیز ۱۴ دقیقه و ۱۷ ثانیه اعلام شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: همچنین میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده ای یعنی از آغاز تا پایان عملیات نیز ۲۹ دقیقه و ۴۲ ثانیه برآورد شده است.

انتهای پیام/ ۱۱۰

[ad_2]